کد خبر 418460
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

زهران علوش فرمانده گروه تروریستی تکفیری "جیش الاسلام" گفت که حاضر است در صورت ساقط شدن دولت قانونی و منتخب سوریه به ارتش این کشور ملحق شود!

گروه بین‌الملل مشرق -زهران علوش فرمانده گروه تروریستی تکفیری "جیش الاسلام" گفت که حاضر است در صورت ساقط شدن دولت قانونی و منتخب سوریه به ارتش این کشور ملحق شود!

وی در گفتگو با سایت خبری "سوریا.نت" متعلق به مخالفان دولت سوریه بیان کرده و افزوده که آمادگی دارد پس از اشغال نظامی دمشق با کمک گروههای تروریستی دیگر همچون "القاعده ، فیلق الرحمن ، ارتش آزاد" و ... به ارتش سوریه ملحق شود. البته زهران علوش که گروه تحت فرماندهی اش مسئولیت جنایات فجیع بی شماری علیه مردم سوریه بخصوص شهر دمشق پایتخت سوریه می باشد ، این حضور و انضمام را مشروط به یک اصل مهم کرد و آن "حمایت این ارتش از مردم و غیر نظامیان سوریه" بوده است!

زهران علوش: حاضرم به ارتش سوریه ملحق شوم!

وی در این گفتگو سال 2015 را سال موفقیت و پیروزیهای بزرگ گروههای تروریستی تکفیری نام نهاده و مدعی شد که نظام سوریه در بدترین وضعیت خود از ابتدای بحران تروریستی تکفیری در سوریه قرار داشته و در صورتیکه حمایت شیعه ، علوی ، ایران ، روسیه و حزب الله نبود ، چند سال پیش بدست گروههای تروریستی تکفیری ساقط شده بود. 

زهران علوش: حاضرم به ارتش سوریه ملحق شوم!

لازم به ذکر است که "زهران عبدالله علوش" فرمانده گروه تروریستی تکفیری جیش الاسلام وابسته به جبهه اسلامی سوریه (اخوان المسلمین) می باشد که پیش از بروز بحران در سوریه به اتهام عضویت در گروههای تروریستی تکفیری و فعالیتهای تروریستی سالها در زندان دولت سوریه در حبس به سر می برد. چند ماه پس از شروع ناآرامیها در سوریه وی طی فرمان ویژه رییس جمهور سوریه دکتر بشار اسد در قالب طرح عفو عمومی و ایجاد فضای باز سیاسی و اجتماعی به همراه چند صد نفر دیگر آزاد شده و به شهر دوما در غوطه شرقیه رفت.

زهران علوش: حاضرم به ارتش سوریه ملحق شوم!

در 4 سال گذشته گروه تروریستی جیش الاسلام با بیش از 18 هزار تروریست تکفیری آموزش دیده ، بزرگترین گروه نظامی فعال در استان دمشق بوده است. همچنین استانهای حلب ، درعا ، قنیطره و ادلب از دیگر مناطق حضور این گروه تکفیری وابسته به سرویس اطلاعاتی ترکیه و عربستان سعودی می باشد.

زهران علوش: حاضرم به ارتش سوریه ملحق شوم!

طی ماهها اخیر و در دو مرحله منازل مسکونی شهر دمشق از سوی جیش الاسلام و به دستور زهران علوش هدف موشک باران شدید قرار گرفت و دهها شهید و مجروح بر جای گذاشت. بر اساس اسناد موجود ، زهران علوش و گروه وی بطور مشترک از سوی بندر بن سلطان و سازمان اطلاعات عربستان سعودی و ترکیه مورد پشتیبانی تسلیحاتی ، مالی و امکاناتی قرار دارد.

زهران علوش: حاضرم به ارتش سوریه ملحق شوم!

از دیگر جنایات وی و گروه تروریستی اش ، کشتار علی الهویه (قتل بر اساس مذهب) مردم سوریه در شهرهای دمشق غوطه شرقی ، عدرا و ... بوده است. به نحویکه سال گذشته و در جریان عملیات آزاد سازی منطقه عدرا در شمال دمشق از حضور این گروه تروریستی ، صدها جسد متعلق به شهروندان علوی و شیعه مذهب سوری ساکن این شهر که از سوی جیش الاسلام ربوده شده و پس از حفر تونلها و کانالهای ارتباطی میان مناطق مختلف غوطه شرقیه ، اعدام شده بودند کشف گردید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    1 0
    میخوام که نشی!
  • ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    آنوقت ارتش سوریه در آنموقع که این ها داشتند در محوطه باز سان می دیدند کجا بودند؟
  • ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    عجیب است 20 هزار تروریست دریک محوطه باز گرد هم می آیند آنوقت هواپیماها وبالگردهای سوریه غایب هستند عجیب نیست ؟
  • ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    1 0
    مطمئن باش تا چند وقت دیگه جسد به ارتش سوریه ملحق میشه غم مخور
  • مهدی ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    0 0
    انشااله این آرزو رو به گور میبری
  • ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    0 0
    دوست داشتم بشاراسدخودش استعفامی دادتامی دیدیم این تروریستها چه برسرسوریه می آوردند.لیبی راببینید
  • امین ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    0 0
    فکر کنم این عکس ها در ترکیه یا اردن و یاحتی قطر .. است
  • سارا ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    0 0
    اینطوری پیش بره، فکر می کنم فقط نسل شیعه توی ایران می مونه و بس. خدا خیلی صبوره
  • دریجانی ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    اخه مردک تو بدون حمایت استخبارات و میت که اندازه .... نیستی ...چه غلطا
  • ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
    0 0
    الحمدلله که به درک واصل شد و ارزوی فتح دمشق رو با خودش به قبرش برد
  • مرتضی ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    بله بله زهران علوش هم به درک واصل شد. خدایا تو را شکر ان الله مع الصابرین
  • محسن ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    0 0
    زهران علوش عین یزید بن معاویه لعنه الله علیه بود در راستای تقویت و حفظ رژیم جلاد صهیونیستی اسرائیل اهداف به اصطلاح استراتژیکی داشت. به صرف اینکه فردی شیعه بود قتل او واجب و می گفت بلافاصله و بدون فرت وقت باید شیعه را کشت. سازمان سیا و موساد و همچنین رژیم آل سعود و ترکیه برای این ملعون سرمایه گزاری زیادی کرده بودند و این پلید مایه دلگرمی و آرامش بن سلمان و بندر بود و بدرک واصل شدن این جنایتکار وحشی و خونخوار بدست دلاور مردان غیور جبهه حق و مدافعان جان برکف حرم اهل بیت(ع) داغ بزرگ و سنگینی بر دل شیطان و اعوان و انصارش گذاشت. من با همه وجود و به شکرانه اقدام رزمندگان سپاه پیامبر اعظم(ص) در به جهنم واصل کردن این سلفی تکفیری، بدرگاه خدای متعال سر به سجده گذاشته و از الطاف الهی سپاسگزاری می کنم. الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین من المنفاقین والکفار والمشرکین. آمین آمین.
  • مهرداد اسفندیاری ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    حالا جیش الاسلام هر چی باشه از داعش بدتر نیست؛داعش با چاقو سرمیبره؛ هزاران نفر از مردم سوریه توسط داعش سربریده شدند؛ تاحالا دیدید بگن جیش الاسلام سر چندین نفر رو برید؟همش میگن داعش مثلا سر۱۹ نفر رو برید؛ جیش الاسلام از معارض های معتدله ؛لعنت خدا بر داعش ؛

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس