کد خبر 415230
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

کاپیتان کهنه‌کار تیم فوتبال لیورپول از هواداران چلسی به خاطر تشویقش در استمفوردبریج تشکر کرد و در عین حال به آنها بابت رفتارهای گذشته‌شان در مورد او، کنایه زد.

به گزارش مشرق، در جریان دیدار شب گذشته تیم‌های فوتبال چلسی و لیورپول در ورزشگاه استمفوردبریج که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، هواداران چلسی استیون جرارد، کاپیتان قرمزپوشان مرسی‌ساید را در دقایق پایانی هنگام خروج از میدان، ایستاده تشویق کردند.

تشویق جرارد از سوی هواداران چلسی و سرمربی پرتغالی آنها ژوزه مورینیو در شرایطی بود که از رویارویی دراماتیک دو تیم در پایان فصل گذشته (همان دیداری که سر خوردن پای جرارد منجر به شکست خانگی لیورپول برابر چلسی و از بین رفتن شانس قهرمانی مرسی‌سایدی‌ها شد) کاپیتان لیورپول در هر رویارویی‌اش با آبی‌های لندن، با شعارهایی که گاف او را به یادش می‌آورد آزرده خاطر شد.

جرارد که در آخرین بازی‌اش با پیراهن لیورپول برابر چلسی گلزنی کرد تا قرمزپوشان مرسی‌ساید استمفوردبریج را دست خالی ترک نکنند، در واکنش به مورد تشویق واقع شدن خود از سوی هواداران تیم میزبان گفت: هواداران چند ثانیه به من احترام گذاشتند اما در تمام طول بازی مرا سلاخی کردند. خوب است که آنها در این بازی حداقل یک بار مرا تشویق کردند. چیزی که برای من اهمیت دارد حمایت و تشویق هواداران لیورپول است. آنها از روز اول حامی من بودند.

واکنش کنایه‌آمیز جرارد به تشویق هواداران چلسی

جرارد درباره مورینیو که پیش از بازی از او به عنوان «دشمن عزیزش» یاد کرد و در پایان بازی گفت دلش برای کاپیتان لیورپول تنگ می‌شود، اظهار داشت: من برای مورینیو احترام فراوانی قائلم و به نظر من او بهترین مربی دنیاست. در سه مقطع می‌توانستم به او ملحق شوم و اگر طرفدار پروپاقرص لیورپول نبودم حتماً این کار را انجام می‌دادم. او دلیل چند بار وسوسه شدن من برای پیوستن به چلسی بود اما می‌دانستم که نمی‌توانم این کار را انجام دهم چون من عاشق لیورپول هستم. برای من محبوب هواداران ماندن ارزش زیادی دارد.

واکنش کنایه‌آمیز جرارد به تشویق هواداران چلسی

واکنش کنایه‌آمیز جرارد به تشویق هواداران چلسی
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس