کد خبر 412925
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰

ستاره بارسلونا معتقد است نه تیم او و نه بایرن‌مونیخ برای ناکامی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا حق هیچگونه بهانه‌جویی ندارند.

به گزارش مشرق، لیونل مسی که به همراه لوئیز انریکه در نشست خبری پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ شرکت کرده بود، دقایقی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. او درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

شکست مقابل بایرن در فصل 2013:

ما می‌خواهیم هر طور شده از این نیمه نهایی عبور کنیم. بایرن تیم بسیار بزرگی است. ما در سال 2013 شکست سختی مقابل بایرن خوردیم که به ما ضربه زد اما زمان زیادی از آن بازی گذشته و هم ما و هم بایرن متفاوت فکر می‌کنیم. این یک بازی دیگر است و با آنچه که در آن سال اتفاق افتاد، فرق دارد.

گواردیولا:

ما به خوبی یکدیگر را می‌شناسیم. زمان زیادی را با هم سپری کردیم و عنوان‌های زیادی را با هم فتح کردیم. گواردیولا نه تنها برای من بلکه برای همه بازیکنان بارسا معنی خاصی دارد.

آیا رابطه‌ات را با گواردیولا حفظ کرده‌ای؟

از زمانی که پپ از بارسا رفته دیگر با او ارتباط نداشته‌ام. فکر می‌کنم یک بار در مراسم انتخاب برترین‌های سال جهان همدیگر را دیدیم و به هم سلام کردیم. زمانی که سرمربی بارسا بود، ارتباط خوبی با هم داشتیم اما از وقتی رفته دیگر با او صحبتی نداشته‌ام.

آیا بایرنی‌ها می‌توانند در صورت ناکامی مقابل شما بازیکنان مصدوم خود را بهانه کنند؟

زمانی که در سال 2013 به بایرن مونیخ باختیم هیچ بهانه‌ای نیاوردیم و الان هم آن‌ها بهانه‌ای ندارند. دو تیم بزرگ با دو تاریخ بزرگ باید مقابل هم به میدان بروند و هیچ کدام حق ندارند بهانه‌جویی کنند. بایرن مونیخ و بارسلونا آنقدر بزرگ هستند که به این بهانه‌ها فکر نکنند.

آیا بارسلونا می‌تواند بار دیگر سه جام را در یک سال فتح کند؟

ما در حال حاضر شرایط خیلی خوبی داریم و گام به گام به سمت اهداف‌مان پیش می‌رویم. راه بسیار کمی برای رسیدن به قهرمانی‌ها باقی مانده اما باید برای هر قدمی که برمی‌داریم، محکم و کامل باشیم.

ارتباطش با لوئیز انریکه

من و انریکه به راحتی همدیگر را می‌شناسیم. مشکل خاصی با یکدیگر نداریم و مثل همه هم‌بازی‌هایم ارتباط خوبی با او دارم.

آیا مثلث نیمار، مسی، سوارس بهترین خط حمله بارسلونا است؟

کلید موفقیت ما. من نمی‌توانم به طور قطعی بگویم که این بهترین خط حمله است اما من خیلی خوش‌شانسم که با چنین بازیکنان شگفت‌انگیزی هم‌بازی‌ام. ما از بازی کنار یکدیگر لذت می‌بریم اما من تاکنون هم‌بازی‌های خوب دیگری هم داشته‌ام.

مسی

پنالتی‌ای که به نیمار واگذار کرد

این پنالتی به نیمار داده شد. او توپ را گل کرد و اتفاق خاصی نیفتاد.

آیا تشنه به دست آوردن موفقیت‌های فردی هستی؟

مهم‌ترین چیز برای من در حال حاضر کسب عناوین قهرمانی با بارسلونا است. فصل گذشته هیچ جامی به دست نیاوردیم اما امسال در شرایط خوبی هستیم که می‌تواند منجر به کسب افتخارات فردی هم بشود.

آیا بارسلونا می‌تواند در برلین جام قهرمانی اروپا را بالای سر ببرد؟

همان طور که گفتم هنوز بازی‌های بزرگی باقی مانده است. راه سختی داریم تا بخواهیم از الان به برلین فکر کنیم. در حال حاضر در ذهن ما چیزی جز بازی نیمه نهایی مقابل بایرن مونیخ نیست.

تفاوت گواردیولا و لوئیز انریکه

من بین مربیان هیچ مقایسه‌ای انجام نمی‌دهم چرا که هر کسی ایده‌ها و نظرات خاص خودش را دارد. هر مربی از بازیکنانش وظایفی می‌خواهد و این دو مربی هم در کارهای خود از یکدیگر متفاوتند.

آیا تو رهبر این تیم هستی؟

من همیشه گفته‌ام که خودم را فقط به عنوان عضوی از تیم تصور می‌کنم. در جایی که بازیکنان مهمی حضور دارند. همه ما با یکدیگر برابر هستیم و برای یک هدف تلاش می‌کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس