کد خبر 405186
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به جنایت رژیم سعودی در یمن گفت که عربستان مرتکب جنایت کشتار جمعی در یمن شده است.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد: شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که عربستان مرتکب جنایت کشتار جمعی در یمن شده است.

 شیخ نعیم قاسم گفت: آنچه در یمن رخ می دهد جنایتی است که نمی توان درباره آن سکوت کرد. عربستان در یمن مرتکب نسل کشی می شود. پس از این، دیگر نمی توان در این باره سکوت کرد.

وی افزود: ما باید موضع سیاسی خود را صراحتاً و به طور علنی بیان کنیم تا سعودی بداند کسانی هستند که اقدامات این رژیم را نمی پذیرند شاید تامل کند و دست از این اقدامات خود بکشد یا زمینه ای برای گفتگوهای سازنده فراهم کند. بنابراین ما در برابر خطر بزرگی که ایجاد شده فریاد برمی آوریم خطری که تنها به یمن مربوط نمی شود بلکه تمام منطقه را تهدید می کند.

شیخ نعیم قاسم همچنین تاکید کرد: در تجاوز به یمن آمریکا شریک عربستان است البته شریکی است که بر خلاف عربستان می داند به دنبال چه چیزی است.

معاون دبیر کل حزب الله تاکید کرد: عربستان با مداخله در یمن دچار زیان های بسیار بزرگی خواهد شد. زیان هایی که دارد آشکار می شود و روز به روز این زیان ها در درون عربستان نمایان تر می شود و بر نقش منطقه ای عربستان نیز تاثیر منفی خواهد گذاشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس