ایران 7 - آذربایجان 1 (به تفکیک اوزان)

به گزارش مشرق، تیم ملی کشتی آزاد ایران با پیروزی قاطعانه 7 بر 1 مقابل آذربایجان به فینال جام جهانی کشتی آزاد رسید و فینال چهل و سومین دوره این مسابقات را با آمریکای میزبان برگزار خواهد کرد.


حسن رحیمی 8 - سلیمانوف 2
دانلود



احسان پور 5 - آلی‌یف (قهرمان جهان) 5

دانلود



سید احمد محمدی 14 - طغرل عسگراف (قهرمان المپیک) 10

دانلود



حسن یزدانی 10 - دیبیر گادژیف 8

دانلود



مرتضی رضایی قلعه 10 - حسن اف 0


دانلود



میثم مصطفی جوکار 12 - گوستی اف 1


دانلود



رضا یزدانی 1 - شریف اف 8

دانلود



پرویز هادی 13 - ماگومداف 2
دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    از کشتی کمی ناجوانمردانه آقای مرتضی رضایی با کشتی گیرآذربایجانی که از ناحیه پا مصدوم بود بشدت متاثر شدم و متوجه شدم جوانمردی ، مردانگی مال قدیما بوده و الان فقط لاف است و لاف ....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
  • علی ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    روح مرحوم تختی شاد. بیخود نیست بعد از 50 سال هنوز به نیکی ازش یاد میشه!. یکی از رقیبان خارجی اون مرحوم میگفت توی مسابقه فینال (مسابقۀ‌جهانی) از ناحیه پا آسیب دیده بود و خیلی نگران بود که تختی از همین مشکل، نهایت استفاده‌رو ببره ولی بر خلاف انتظارش تختی در اون مسابقه هرگز بطرف پای آسیب دیدۀ حریف نرفته بود...! امّا متاسفانه دیشب عکس این عمل‌رو یکی از کشتی‌گیران جوون ما (در مسابقه با آذربایجان) انجام داد!!. اونم در حالیکه هم در نتیجه تیمی جلو بودیم و هم خودش 6 امتیاز از رقیب مصدومش جلو بود با فن فیتو!!! 4 امتیاز دیگه گرفت...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • رضا فرجی ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
    0 0
    دم حسن ورضا یزدانی گرم بهترین کشتی را گرفتند . رضایزدانی بااینکه کمرش اسیب دسده بود خیلی عالی کشتی گرفت من به او افتخار میکنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس