کد خبر 403923
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

ماجرای تعرض یا تجاوز دو مامور فرودگاه جده عربستان و پس از بازگشت از عمره به دو نوجوان ایرانی، هنوز به نتایج روشنی نرسیده است. وزارت امور خارجه تایید کرده که این دو نوجوان مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند.

روایتی از تجاوز دو مامور سعودی در جده+صوت
به گزارش مشرق، ماجرای تعرض یا تجاوز دو مامور فرودگاه جده عربستان و پس از بازگشت از عمره به دو نوجوان ایرانی، هنوز به نتایج روشنی نرسیده است. وزارت امور خارجه تایید کرده که این دو نوجوان مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند.

یکی از اعضای خانواده قربانی اول در فرودگاه جده درباره جزئیات این فاجعه می گوید: « قربانی اول نوجوانی 13 ساله بود که او را از گیت بازرسی از پدرش جدا کردند و به اتاقی دیگر بردند.»

وی افزود: «وقتی از اتاق بیرون امد رنگش پریده بود و ترس و لرز داشت. نفر دوم هم پس از انکه از اتاق بیرون آمد رنگ پریده بود ولی ما را در جریان گذاشت اما از ما خواست که به پدرش ماجرا را نگوییم چراکه از او خجالت می کشید.»

این عضو خانواده قربانی اول اضافه کرد: «ماجرا را با روحانی کاروان و به طور اتفاقی نماینده بعثه رهبری در میان گذاشتیم. آنها با مدیر فرودگاه صحبت کردند. او دو سه نفر را اورد و نهایتا شناسایی شدند اما سعی داشتند که با یک معذرخواهی کوچک ماجرا را فیصله دهند.»

وی ادامه داد: «ما زیر بار نرفتیم و سه تا چهار ساعت این جریان طول کشید، سرانجام از محکمه و پزشکی قانونی به فرودگاه آمدند و قضیه اثبات شد.»

این عضو خانواده قربانی اول گفت: «من پریروز با کنسولگری صحبت کردم، آنها گفتند دادگاه اول ماموران خاطی برگزار شده است.»

مادر قربانی اول گفت: «انقدر استرس بهم وارد شده است که نمی تونم در این مورد صحبت کنم.»

پدر قربانی اول در شرایطی که بغض شدید مانع از سخن گفتنش می شد، اظهار داشت: «چطور برایتان بگویم، فعلا هیچی نمی توام بگوییم قول داده اند پیگیری کنند، البته هنوز چیزی به ما نگفته شده است.»

عضو خانواده قربانی گفت: «رنگ ها بسیار پریده بود، من تا تهران بغض داشتم و اشک از چشمانم سرایز بود. یک جوان 15 - 16 ساله که به خانه خدا رفته بود و با معنویت و خلوص خاصی به ایران می خواست بازگردد این بلا سرش آمده بود.»


منبع: انتخاب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    1 0
    مرگ بر آل سعود نکبت
  • ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    بارها درطول تاریخ شنیده ایم وخوانده ایم این فرمایش مولایمان حضرت علی ابن ابی طالب (ع) را که درمورد بیرون درآوردن خلخال از پای یک زن یهودی که حضرت امیرالمومنین علی (ع) فرمودند اگر علی (ع) از این خبر جان دهد حق است .چگونه میتوان رگ علوی داشت واز این ماجرای هولناک درپیچ وخم ملاحظات دیپلماتیک گذر نمود قطعا" اینچنین نخواهد شد ومردمان کشورمان درصورت کوتاهی وقصور دولتمردان با هماهنگی علما جواب این عمل وقاحت آمیز این اراذل واوباش را خواهند داد.آنقدر این رویداد وقاحت آمیز است که شرح آنرا نمیتوان توی خانواده ها مطرح نمود . این نجاستها دوسال پیش چند ایرانی را به بهانه داشتن مواد مخدر بدون دسترسی کنسولی ایران درعربستان اعدام نمودند آنوقت کوتاه آمدید
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    بازگشت عزت به شناسنامه ایرانی !!!!
  • محسن ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    خدا پلیس مزدور رژیم دیکتاتور آل سعود رو لعنت کنه که در اوج قباحت دست به عمل شنیع و جنایتبار علیه دو زائر نوجوان که میهمان خدا و زائر بیت الله الحرام و بقول خود عرب ها «ضیوف الرحمن» و زائرین حرم مطهر نبوی(ص) و قبور ویران شده ائمه هدی(ع) در بقیع شریف بودند. این جنایت هولناک، ضد اسلامی و ضد قرآنی که البته برای دولت آمریکایی و اسرائیلی سعودی ممکن است عادی باشد ولی برای ملت مقتدر و غیور ایران اسلامی این جرم بزرگ و اقدام گستاخانه و خلاف شرع مقدس، هرگز قابل تحمل نیست لذا از وزاری محترم امور خارجه، فرهنگ و ارتباطات، کشور ، اطلاعات و دادگستری می خواهم در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی و ضمن اجرای حکم اسلام در باره این جرثومه های فساد آنان را به اشد مجازات رسانده و دولت متجاوز سعودی را مجاب به ابراز شرمساری و خجالت در برابر امت بزرگ اسلام و خصوصاً ملت بزرگ ایران نمایند.
  • محسن ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    اینها توی دربار هم کارشون همینه کسی هم که نباشه به هم تجاوز می کنند لعنت بر آل سعود
  • مریم ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    اگرخانواده های قربانیان به عذرخواهی های سعودی راضی شوندمردم باغیرت ازاین رفتارشنیع به راحتی نمیگذرندزیرااین بی حرمتی به همه ملت ایران است
  • سیوندی ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    نکته جالب اینجاست عده ای علیه آیت الله جنتی بی شرمانه ترین عبارات را مبنی بر تبریک مرگ پادشاه عربستان بکار می بردند امروز چه می گن؟
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    اگه به وقتش سفیر عربستان که در حال مستی توی تهران یکی رو زیر گرفت و کشت اعدامش میکردن الان جرات همچین کاری رو نداشتند
  • محسن ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    مرگ بر رژیم دیکتاتور و پادشاه جلاد، غاصب، بی غیرت، فرتوت و مفلوک رژیم دیکتاتور آل سعود و مزدورانش امروز شعار «مرگ بر آل سعود» بخاطر هسویی و هم پیمانی این رژیم منفور با شیطان اکبر و غاصبان صهیونیستی به شعار واحد امت اسلامی مخصوصاً شعار مردم کشورهای عربی تبدیل شده و این نشان می دهد امت بزرگ اسلام و پیروان پیامبراعظم(ص) بیدار و بیش از پیش از غاصبان حرمین شریفین بیزارند. امت اسلام محمدی(ص) از عمق وجود مرگ خاندان آل سعود را از خدای قادر متعال مسئلت دارد.
  • ناشناس ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    مادر گرامی هموطن های خودت رو در درد و اندوهی که داری شریک بدون و این رو هم بدون که ما تا انتقام بی حرمتی فرزندان شما رو نگیریم آروم نمی شینیم.
  • ناشناس ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    نمیدونیم با این همه عزت واعتبار گذر نامه هامون چکار کنیم
  • حسین ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    مرگ. بر سعود ی مرگ بر. اسراییل.
  • ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    به خانواده این عزیزان: بخدا ما هم حالمون بده ..
  • ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    واقعا همه خجالت می کشند. کاش مرگما زودتر فرا م رسیده بود تا این تجاوز هولناک به دو کودک ایرانی را نشنید بودیم. واقعا همه شرمساریم. اقدام قاطع و اعدام ماموران وهابی را خواستاریم.
  • ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    این شد حرف حساب
  • امیر تبریز اوغلی ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    خدا صبرتان دهد. در اینکه اونها کار وحشیانه ای کردن حرف .و شکی نیست. در اینکه حال شما و اون نوجوانان الان بده اینم شکی نیست.... ولی حرف من روی عزت پاسپورت ایرانی هستش.... چی شد؟؟؟
  • ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    ما نتظر پاسخ کوبنده مسولان به حرامزاده های وهابی هستیم و ال سعود به سرنگونی نزدیک میشود این وعده خداوند است شک نکنید و انشائ الله بعد انان نوبت اسراییل است و شک نکنید م
  • علی ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    این سگ های نجس سعودی را باید همان موقع که سفیر سگ سعودی هنگامی که جوانی را با ماشین زیر گرفت ادب میکردیم تعلل در رسیدگی به این موضوع کم کم بی کفایتی بعضی ها را داره نشون میده
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    مسوولان خود را به جای خانواده ی قربانی خشونت قرار دهند تا به این حد که اگر این اتفاق برای فرزندان خودشان می افتاد چکار انجام می دادند.
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    مرگ برآل سعود رهروان اعراب جاهلیت
  • ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
    0 0
    کمی غیرت علوی برای برخورد با خاطیان نیاز است.
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    0 0
    ایرانی ..... نظامی.... از مرزها با جان دفاع کردی..... از مرزهای ناموسی چطور دفاع خواهی کرد...؟؟؟؟؟؟
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    لعنت بر سعودی و وهابیت این هرزه ها مردانشان به ناموس دیگران نظر دارند و جدیدا زنانشان هم از قافله فساد و عیاشی و شهوترانی عقب نمانده و وارد شهوترانی شده اند و با وجود جو خفقان زنا و زنازادگی را زینت و مایه مباهات می دانند. این هرزه های ولدزنا برای اینکه عیاشی و بربریت و جاهلیت خود را زیبا جلوه دهند به تمامی فرق شیعه و سنی بجز همکیشان حیوان خود اعتراض می کنند. دیدن خانه خدا که حیوانات وحشی سعودی در گرد آن مشغول هرزگی و فحاشی و پاچه گیری هستند، چه ثوابی دارد؟ این تجاوز شکستن حریم امن الهی و تجاوز به حریم پاک خانه خدا باد. وهابی کثیف شرمت باد اگر این کثافتهای سعودی ذره ای غیرت داشتند این فاجعه را از تجاوز به تمام زنان و مردان عربستان بدتر می دانستند ملتی که شهادت دارد ذلت ندارد. مسئولین ایران خون شهدا را پایمال ننمایند.
  • وطن پرست ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    الان که دارم این نظر را مینویسم بغض در گلویم گرفته است که عرب وهابی کارش به کجا رسیده که به جوان ایرانی تجاوز میکنه
  • ایرانی ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    تف به غیرتمون که مرد نیستیم
  • بهمن ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
    0 0
    همه آشنایی که گفتی گیرم درست ولی بیایید یه کارآگاهی ترکیدیم اونهم آینه که قید مکه فتیله اونوقت میان ایرانی باغیرت،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس