کد خبر 401797
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

دلیل این اعتراض عجیب، محرومیت دو هفته ای لوکزمبوروگو به دلیل انتقادهای صریح از مسوولان فدراسیون فوتبال کشورش در رابطه با قوانین استفاده از بازیکنان جوان در لیگ باشگاهی برزیل بود.

به گزارش مشرق،  واندرلی لوکزمبورگو مربی فلامنگو و مربی سابق رئال مادرید و تیم ملی برزیل روز گذشته در کنفرانس خبری اش با چسب روی دهان به نشانه اعتراض به فدراسیون فوتبال برزیل حاضرشد.

دلیل این اعتراض عجیب، محرومیت دو هفته ای لوکزمبوروگو به دلیل انتقادهای صریح از مسوولان فدراسیون فوتبال کشورش در رابطه با قوانین استفاده از بازیکنان جوان در لیگ باشگاهی برزیل بود. مربی فلامنگو گفته بود که باید مسوولان فدراسیون را به دلیل وضع این قوانین با چوب کتک زد.

اعتراض عجیب مربی سابق رئال‌ + عکس

اما لوکزمبورگو در دفاع از حرفی که زده گفت:" حرف من نوعی استعاره بود. من مقابل فدراسیونی که مانع بازی کردن جوانان می شود موضع گیری کردم. درآینده هم هرچیزی که به نظرم شایسته انتقاد باشد را به باد انتقاد خواهم گرفت. اجازه نمی دهم هیچکس من را ساکت کند و تا زمانیکه حق دارم، موضع گیری می کنم"

 لوکزمبورگو ابتدا درحالیکه چسب روی دهانش گذاشته بود از پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران خودداری کرد و سپس ناگهان چسب را از روی دهانش برداشته و فریاد زد:" من خفه نمی شوم! نمی توان در سال 2015 به شیوه دیکتاتوری بازگشت. من به عنوان یک شهروند برزیلی احساس می کنم که درمورد من خشونت اعمال شده و به من حمله شده است"

منبع: isport

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس