رئال مادرید در آستانه ال کلاسکیو دربی شاید فقط به دانش آنچلوتی دل بسته باشد و حتی هواداران دو آتشه این تیم هم به خوبی می‌دانند که بارسلونا در این بازی بزرگ، در این بازی قرن با مادرید شوخی ندارد و تشنه تدریس درسی بزرگ به تیم پایتخت است.

وحشت از بارسا در آستانه بازی قرن
گروه ورزشی مشرق - «رئال مادرید معمولا تیم کوچکی نیست، در واقع هر از گاهی کوچک می شود، مثلا هر چند ماه یک بار، گاهی هر چند هفته یک بار، امسال اما این نمایش ضعیف و ناامید کننده هر روز تکرار می شود و تمرینات رئال مادرید هم ناامید کننده شده است»

آلفردو رلانیو نویسنده مشهور آس اسپانیا در تحلیل 11 مارس خود به رئال مادرید و تیره روزی های این تیم پرداخته است،(این تحلیل پس از بازی دور برگشت با شالکه و پیش از برد رئال برابر لوانته نوشته شده است).

او در ادامه می نویسد: « نوشتن از تیمی که در صدر جدول ایستاده و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته و مربی خوبی دارد و البته بازیکنان خوبی، کار سختی نیست، در واقع وقتی چنین تیمی با شکست مقابل شالکه راهی دور بعدی می شود شک نکنید که باید از واژه بحران برای این تیم استفاده شود. چه دلیلی دارد که رئال مادرید با هزینه میلیاردی و با داشتن این همه ابرستاره دنیای فوتبال حرفه ای، نزدیک به 10 کیلومتر کمتر از میزان دوندگی شالکه دویده باشد و در این میان فقط مودریچ تواسته باشد به اندازه مردان آلمانی بدود. چه اصرار عجیب و کودکانه وجود دارد که ایکر کاسیاس همپنان دروازه بان رئال مادرید باشد؟ اگر ایکر تا این حد بزرگ و مقدس است می تواند خود را به موزه سلطنتی و اگر قبولش نکردند به موزه ملی معرفی کند، جای او در این بازی ها نیست!»

متن تند رلانیو به عنوان خبرنگار قدیمی مادریدی که هرگز نتوانسته، بی طرفی خود را در فوتبال اسپانیا ثابت کند این گونه ادامه پیدا می کند: «آنچلوتی معتقد است که با این تیم بحران زده نمی شود هم قهرمان لالیگا شد و هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، بسیار خوب پس باید از او پرسید که با کدام تیم می شود به این دو مهم دست یافت؟ یک مربی بزرگ و کار بلد مثل او دیگر به چه چیزی در دنیای فوتبال نیاز دارد تا تیمش را به قهرمانی برساند؟ او این روزها بدون هیچ تردیدی کابوس ال کلاسیکودربی را می بیند، کابوسی که هواداران رئال مادرید هم در تماشای آن شریک هستند.»

رلانیو در ادامه متن تند و انتقادی خود می پرسد: «رونالدو به دنبال رکوردشکنی است؟ او به دنبال هیچ چیزی نیست، کمترین میزان دوندگی از سوی همین بازیکن به ثبت رسیده و این در حالی است که اگر او چندین برابر بازیکنان دیگر بدود بدیهی است، کدام فلسفه فوتبالی یا غیز فوتبالی باعث شده رونالدو چنین طرز فکری داشته باشد؟ او بر چه اساسی تصمیمی گرفته که کمترین میزان دوندگی در زمین را داشته باشد؟ رونالدو 4 موقعیت گلزنی را از دست داد و حداقل 8 بار توپ رسیده به خود را به بازیکنان شالکه تقدیم کرد. رونالدو در بازیهای لالیگا هرگز در اندازه یک بازیکن مهم و تاثیرگذار نشان نداده و قرار نیست به خاطر گلزنی همیشه او را ستایش کنیم، مگر بازیکنان و مهاجمین سایر تیمها گل نمی زنند؟»


رئال مادرید در آستانه ال کلاسکیو دربی شاید فقط به دانش آنچلوتی دل بسته باشد و حتی هواداران دو آتشه این تیم هم به خوبی می‌دانند که بارسلونا در این بازی بزرگ، در این بازی قرن با مادرید شوخی ندارد و تشنه تدریس درسی بزرگ به تیم پایتخت است.

به گزارش مشرق، دیدار تیمهای بارسلونا و رئال مادرید از هفته بیست و هشتم لالیگا ساعت 00:30 بامداد دوشنبه 3 فروردین در نیوکمپ برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • moman ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    0 0
    چقدر بی طرفانه گزارش میدید!!!!!!! عمو بشین فقط دعا کن غارسا پنچر نشه
  • حسین ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    0 0
    رونالدو مزخرف ترین یازیکن جهانه،اکثر هت تریک هاش حداقل یه پنالتی داشته،آمار پاس گلهاش ناامید کننده ست،دوندگی کم،خود بزرگ بینی (چرا وقتی بیل گل زد اون حرکت احمقانه رو انجام داد؟؟)،کسی که برای مجسمه ش آرایشگر بفرسته حال و اوضاعش معلومه،حتی طرفداراش هم مثل خودش هستن،کسایی که هی به مسی میگن صهیونیست (تو کشور ما از هرکی بدشون میاد بهش میگن صهیونیست)... دوستان سال خوبی داشته باشین... پیشاپیش تبریک از اصفهان :) مشرق آخر سالی لطفا اینو منتشر کن.دمت گرم....
  • ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    0 0
    رئال میبره مشرق تو هم مثل اینکه بدجور از رئال سوختی
  • ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
    0 0
    سلام چرا دقت نمی کنید شما طرفدارای رئال، مشرق این گزارش رو به نقل از روزنامه نگار as اسپانیا زده. اگه کل گزارشهای مشرق رو خونده باشید بیطرفی مشرق بهتون ثابت میشه. مشرق تو ورزشی یدونست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس