کد خبر 396433
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹

سرپرست هیات فوتبال کردستان گفت: خوبی این ماجرا این است که همه متوجه این تشابه اسمی می شوند و دیگر کسی اشتباه نمی کند.

به گزارش مشرق، علی فتح الله زاده در رابطه با سرپرستی اش در هیات فوتبال کردستان اظهار داشت: من فقط آمده ام که مجمع را برگزار کنم و چند ماهی هستم تا مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم کنم. خودم به هیچ وجه قصد کاندیدا شدن را ندارم و می خواهم در این مدت کوتاه به فوتبال کردستان کمک کنم.

وی در واکنش به تشابه اسمی اش با مدیرعامل سابق باشگاه استقلال و اینکه این موضوع برخی را به اشتباه انداخته است، تصریح کرد: ما هم نام هستیم اما فکر نمی کنم خیلی به هم شبیه باشیم. من نامم هیچ پسوندی ندارم و اهل کردستان هستم اما فتح الله زاده استقلال آذری است. در هر صورت باید رسانه ها دقت کنند تا این تشابه اسمی مشکلی را ایجاد نکند.

سرپرست هیات فوتبال کردستان همچنین تصریح کرد: این اشتباه قبلا هم چند بار رخ داده بود. فتح الله زاده در تهران مشاور وزیر شده و دوستان برای من پیام تبریک ارسال می کردند. شاید اصلا فتح الله زده استقلال مرا نشناسد و من هم شناخت زیادی از او ندارم.

معاون توسعه اداره ورزش و جوانان کردستان در خصوص اینکه قصد تماس گرفتن با مدیرعامل سابق باشگاه استقلال را ندارد، گفت: دلیلی ندارد من تماس بگیرم زیرا او به جای من اشتباه گرفته اند و من سر جایم هستم. بهتر است که فتح الله زاده از تهران با من تماس بگیرد. البته خوبی این ماجرا این است که همه متوجه این تشابه اسمی می شوند و دیگر کسی اشتباه نمی کند.

منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس