کد خبر 395360
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰

مدافع میانی تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد که تیمش در صورت ادامه این روند شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر نخواهد داشت.

هادی عقیلی در مورد شکست سپاهان مقابل ملوان، فرازونشیب‌های این تیم در نتیجه‌گیری و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

چرا به ملوان باختید؟

نمی‌دانم چه بگویم. روی یک اتفاق گل خوردیم و بعد از آن بازی را در اختیار گرفتیم. ما مستحق باخت نبودیم و آنهایی که بازی را دیدند حرفم را تأیید می‌کنند.

نظرت در مورد نتایج سپاهان چیست؟

کیفیت بازی ما تغییر زیادی نکرده و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی از لحاظ فنی داشته باشیم. با این حال در نتیجه‌گیری نوسان داشته‌ایم و نتوانسته‌ایم جایگاه خود را در جدول تثبیت کنیم. اینطور نمی‌شود که یک بازی را ببریم، یک بازی را ببازیم و یک بازی هم مساوی کنیم.

سپاهان با این وضعیت شانسی برای قهرمانی دارد؟

با این روند شانسی برای قهرمانی نداریم. ما باید خوب امتیاز جمع کنیم. اینکه فقط خوب بازی کنیم کافی نیست، چرا که به خوب بازی کردن امتیاز نمی‌دهند.

دلیل نوسان سپاهان چیست؟

دلیلش را نمی‌دانم ولی باید بگویم که بعد از تعطیلی لیگ برتر خیلی بد نتیجه گرفته‌ایم.

درمورد عوض شدن تصمیم ترکی روی پنالتی سپاهان چه صحبتی داری؟

من اصلاً نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و آیا پنالتی بود یا خیر. وقتی داور کارت زرد نشان می‌دهد حتماً چیزی دیده است، این درحالی است که کمک داور هم نتوانست کمکی به ترکی کند. ترکی خودش تصمیمی را که گرفته بود، عوض کرد. در ضمن صحنه‌های دیگری هم وجود داشت که قابل بحث بود. در یک صحنه بازیکن حریف با لگد به من زد ولی ترکی به من کارت زرد نشان داد! واقعاً نمی‌دانم دلیلش چه بود. متأسفانه او طوری بازی را کنترل کرد که هواداران ملوان ناسزا نگویند. البته باید به یک موضوع دیگر هم اشاره کنم.

چه موضوعی؟

من نمی‌دانم این چه قانونی است که فدراسیون گذاشته و بازیکنان با گرفتن دو کارت زرد محروم می‌شوند. متأسفانه در فوتبال ایران اشتباهات داوری زیاد است و نباید این قانون را تغییر می‌دادند. شما می‌بینید که در لیگ اسپانیا یا برخی از لیگ‌های دیگر، بازیکن با پنج کارت زرد محروم می‌شود. در ضمن وقتی در فوتبال ایران یک بازیکن با تصمیم اشتباه داور اخطار می‌گیرد، دیگر نمی‌توان این اخطار را پاک کرد. فکر می‌کنم تغییر قانون محرومیت اخطارها «من‌درآوردی» است!
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس