کد خبر 392989
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد فرقی ندارد چه کسی محبوب‌ترین بازیکن ایران است.

به گزارش مشرق، مهدی مهدوی‌کیا در حاشیه نخستین جشن فارغ‌التحصیلان دانشگاه پرسپولیس در مورد برتری سرخ‌پوشان مقابل لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس در گذشته همیشه با قدرت در مسابقات آسیایی شرکت می‌کرد و خوشبختانه در دیدار با لخویا هم بازی خوبی انجام داد و هم نتیجه خوبی کسب کرد.

وی در مورد حضورش به همراه علی کریمی در رختکن پرسپولیس پیش از دیدار با لخویا تصریح کرد: پرسپولیس امسال دچار مشکلات مدیریتی بود و از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نداشت. پرسپولیس باید با قدرت در آسیا شرکت می‌کرد و به همین خاطر به رختکن رفتیم امیدوارم همیشه حمایت هواداران ادامه داشته باشد و خوشحال می‌شویم که پرسپولیس همیشه نتیجه خوبی بگیرد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره صحبت‌هایی مبنی بر تغییر حمید درخشان می‌شد، گفت: پرسپولیس امسال به اندازه کافی در بخش مدیریت تغییر و تحول داشته و اکنون با بازی خوبی که مقابل لخویا انجام داد باید از این تیم حمایت شود تا پرسپولیس به روزهای خوبش برگردد.

مهدوی‌کیا ادامه داد: متاسفانه بلاتکلیفی مشکلاتی برای پرسپولیس ایجاد کرد و اگر این تیم سروسامان بگیرد و هواداران از تیم حمایت کنند شرایط خودش را پیدا می‌کند.

او در مورد رفتارهای کرار جاسم هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم مسئولان استقلال پاسخ دندان‌شکنی به رفتارهای کرار بدهند.

وی در خصوص اینکه باید جایگاه مناسبی برای پیشکسوتان در ورزشگاه آزادی فراهم شود، تصریح کرد: ورزشگاه آزادی، ورزشگاه قدیمی است و استانداردهای لازم را ندارد اما برای ما مهم حضور در رختکن و موفقیت پرسپولیس بود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فرهاد مجیدی عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال شده و آیا پیشنهادی به او داده شده است یا خیر، گفت: دوست ندارم وارد این مسئله شوم و برای دوستانم آرزوی موفقیت دارم. چندین بار با من صحبت شده ولی به آن ورود نکرده‌ام.

پیشکسوت پرسپولیس بار دیگر با اشاره به سوالات خبرنگاران درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: بازی با بنیاد کار ازبکستان دیدار حیاتی برای پرسپولیس است. اگر از این تیم حمایت شود پرسپولیس می‌تواند به روزهای خوب خودش بازگردد. بازیکنان باید بفهمند که در چه موقعیتی قرار دارند.

مهدوی‌کیا در مورد اینکه او و علی کریمی پیش از آغاز بازی با لخویا به رختکن پرسپولیس رفتند و آیا ریسک نکردند که ممکن است حتی با وجود حضور آنان در رختکن پرسپولیس نتیجه نگیرد، گفت: برای ما این موضوع مهم نبود که چه اتفاقی می‌افتد. هدف ما دادن روحیه به تیم بود. برای ما مهم نیست که چه کسی مربی پرسپولیس است و مانند هوادارانی که عاشق نام پرسپولیس هستند ما نیز پرسپولیس را دوست داریم. پرسپولیس مقابل لخویا واقعا بازی خوبی انجام داد و حتی در نیمه اول می‌توانست به گل برسد ولی با این حال نمی‌توان با یک بازی پیش‌بینی آینده را کرد.

مهدوی‌کیا در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در نظرسنجی محبوب‌ترین بازیکن ایران یک پرسپولیسی رای می‌آورد یا یک استقلالی، تصریح کرد: فرقی نمی‌کند و همه برای فوتبال مملکت زحمت کشیده‌اند. استقلال و پرسپولیس همیشه رقیب هم بوده‌اند اما در کنار رقابت با آنها رفاقت هم داشته‌ام. من دوستان خوب استقلالی دارم اما هر زمان که با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال بازی می‌کردم سعی می‌کردم که بهترین بازی‌ام را انجام دهم چرا که می‌دانستم این دیدار برای تماشاگران مهم است. در مورد نظرسنجی فرقی نمی‌کند چه کسی انتخاب شود چرا که همه ایرانی هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نصیر ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    0 0
    کرار جز گفتن حق و حقیقت فوتبال دیمی فاسد و پر از دوپینگ و دلالیسم ایران چیزی نگفت این بدبخت عراقی هم که فدراسیون فوتبال گفت دوپینگی هست چر اعلام نشد!؟؟ جز اینکه کل تیم تراکتور دوپینک کرده بودن و فقط این یکی که آزمایش داده بود رو می خواستن لاپوشانی کنن تا تراکتور ضربه نخوره!؟
  • ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    0 0
    یاد مجتبی جباری بخیر........... فقط اون میتونه جواب کرار رو بده............ قلعه نوعی که اجنبی پرست نبود!!!!!!!!!
  • محمدرضا ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    0 0
    نه اینکه شما جواب دندان شکنی به رفتارهای پیام صادقیان دادین.......
  • امیر تبریز اوغلی ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
    0 0
    کرار ما هم تو کیسه نابود شد
  • محمدرضا ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
    0 0
    همینکه جواب صادقیان رادادی بسه . نمیخواد در مورد دیگران صحبت کنی
  • آریا ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
    0 0
    واقعا بعضی از هوادارای استقلال خیلی بی غیرتن....... آخه چرا بازیکن ایرانی که 3 ماه محروم شده .... با بازیکن عراقی بی غیرتی که فقط پول رو میشناسه و زمانی که تراکتور بود دیدید مقایسه میکنید ؟؟؟ مگه پیام به خاطر همین کار 3 ماه محروم نشد ؟؟ بازیکنهای پرسپولیس و استقلال و سپاهان و ... همه ایرانی هستند بحث کرکری فوتبال نباید به تعصب ایران و ایرانی لطمه بزنه ... مگه نمیبینید اعراب چطوری از هم طرافداری میکنن ؟؟؟؟ واقعا شما ها نوبرید...........................
  • ایران نژاد ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
    0 0
    واقعا در ایرانی بودن تو شک دارم .... بی غیرت کرار رو بزار رو سرت .... حلوا حلوا کن ... بی غیرت
  • کلک بازان ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
    0 0
    بابا این کیسه کشا رو ول کنید بزارید به حال خودشون اخه اینا کی تو طول تاریخه باشگاهشون منافع ملی رو رعایت کرذن که این دفعه دومشون باشه کرار بی شرف.
  • نقدی ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
    0 0
    آقای مدعی حرفه ای بودن لطفا در خصوص تیم خودت صحبت کن .تا یه دونه بردین زبونتون باز شد و سیل کارشناسی هاتون روان!!! لطف کنین برای خودتون نسخه بپیچین دکتر مهدوی کیا!!!!
  • محمدرضا ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    0 0
    بی غیرت امثال تو هستی که با تند روی مملکت رو به لجن کشیدی
  • محمدرضا ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    0 0
    مشکل شما لنگیها میدونیین چیه ؟هرموقع خودتون سوراخیدمیخواهید استقلال رو به حاشیه بکشین؛پیام صادقیان گذاشت تو سینه داور که سه ماه محروم شد.در ثانی حرف ما اینه که کرار اگه خطاکرده کمیته انظباطی هست جواب میده شما به تیم در پیت خودتون برسید
  • محمدرضا ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    0 0
    شما؟ مهمترین افتخار باشگاهتون؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس