کد خبر 392966
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۲

حركات و رفتار جاسم كرار در تيم‌هاي مختلف فوتبال باشگاهي ايران برايمان عادي شده، ديگر تفاوتي نمي‌كند كه هافبك پرحاشيه و بدرفتار عراقي در ايران چگونه رفتار مي‌كند چون ظاهراً قرار نيست كسي جلوي او را بگيرد يا با تصميمي لازم ترمزي باشد براي توقف بداخلاقي‌هاي اين عراقي پرحاشيه!

مشرق-

حركات و رفتار جاسم كرار در تيم‌هاي مختلف فوتبال باشگاهي ايران برايمان عادي شده. ديگر تفاوتي نمي‌كند كه هافبك پرحاشيه و بدرفتار عراقي در ايران چگونه رفتار مي‌كند، چون ظاهراً قرار نيست كسي جلوي او را بگيرد يا با تصميمي لازم ترمزي باشد براي توقف بداخلاقي‌هاي اين عراقي پرحاشيه!
 
جاسم كرار در جريان بازي استقلال برابر سايپا با نظر فغاني داور مسابقه از بازي اخراج مي‌شود و با بدترين حركات ممكن در قبال اين تصميم رفتارهاي زشت خود را در طول مسابقه جبران مي‌كند، كار به جايي رسيد كه حتي سرمربي و مديرعامل استقلال نيز از اين حركات انتقاد كردند، اما مثل اينكه اين انتقادها بيشتر جنبه سياه‌بازي و فريب افكار عمومي را داشت. كميته انضباطي فدراسيون هافبك استقلال را دو جلسه از همراهي آبي‌ها محروم كرد، اما همين كميته بنا به دلايلي نامعلوم و زير فشارهايي كه به آن آورده شد، حكم خود را تعليق كرد تا معاون حقوقي و انضباطي باشگاه استقلال در صحبت‌هايي ضمن حمله به خبرنگاران و رسانه‌هاي منتقد اين اقدام و رفتارهاي جاسم كرار، آنها را قلم به دست و بدخواه معرفي كند و در مقابل با تعريف و تمجيدي بي‌سابقه از رئيس كميته انضباطي از تلاش‌هاي آنها براي تعليق حكم خودشان قدرداني كند.

در اينكه باشگاه استقلال حق دارد به دنبال منافع خود باشد و سعي كند محروميت‌هاي تعلق گرفته به اين تيم را به حداقل ممكن برساند، هيچ مشكلي نيست، اما ادبيات نامناسب معاون حقوقي و انضباطي اين باشگاه ناخودآگاه همه را به ياد ادبيات بد سرمربي اين تيم در قبال خبرنگاران مي‌اندازد، آن زمان كه حرف از «نطفه و لقمه» به زبان آورد و قشر خبرنگاران منتقد خود را قلم به دست مزدور و اجنبي‌پرست ناميد.
 
لازم است خدمت جناب بزرگي، معاون حقوقي و انضباطي باشگاه استقلال عرض كنيم كه جاسم كرار همان بازيكني است كه در تراكتورسازي به داور حمله‌ور شد، همان بازيكني است كه در همين استقلال نتوانست با بازيكناني چون مجتبي جباري و فريدون زندي و... كنار بيايد تا قيد حضور در استقلال را بزند، هماني است كه حتي به‌خاطر رفتارش در تيم ملي كشورش جايي ندارد، اما گويا شما كارنامه درخشان بازيكن خاطي و بداخلاق خود را فراموش كرده‌ايد و با ادبياتي شبيه سرمربي تيم‌تان قشر خبرنگاران و منتقدانتان را مي‌كوبيد.
 
البته در اين ميان نبايد از قصور كميته انضباطي فدراسيون نيز به سادگي گذشت، كميته‌اي كه به راحتي آب خوردن روي تخلفات متعدد هافبك عراقي استقلال چشم‌پوشي كرده، چه آن روز كه در تراكتورسازي بود و چه امروز كه در استقلال است. اينكه چرا بازيكني چون او قادر است هر كاري دلش خواست انجام دهد و به راحتي از چنگال قانون بگريزد، سؤالي است كه حتي ذهن هواداران منصف استقلال را نيز به خود معطوف كرده است. هواداراني كه حتماً‌ مشاهده كرده‌اند كه بازيكنان ساير تيم‌ها با رفتارهايي به مراتب كمرنگ‌تر و كم‌حاشيه‌تر از جاسم كرار به راحتي توسط كميته انضباطي محروم شده‌اند.
 
حكم جاسم كرار تعليق شد تا او بتواند تا زمان صدور حكم بعدي كه به‌زعم آقاي حسن‌زاده و همكارانش نيازمند بررسي قانوني است، بازي كند و ما مانده‌ايم چگونه بايد بپرسيم كه آقاي حسن‌زاده مگر وقتي حكم به دو جلسه محروميت داديد، بررسي قانوني انجام نداده بوديد؟ منتظر پاسخ نمي‌مانيم چون جناب حسن‌زاده به گفته خودشان در زمان حضور صدور رأي اوليه حضور نداشتند و گزارش‌ها را هم نخوانده‌ بودند كه اين خود سؤالات ديگري را ايجاد مي‌كند، اما به انتظار رفتارهاي بدتر از جاسم كرار مي‌نشينيم، رفتارهايي كه حالا حامي قانوني و انضباطي هم براي خود پيدا كرده و ترسي از محروميت در آنها ديده نمي‌شود.

فريدون حسن (تحلیلگر روزنامه جوان)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    اونا استقلالي اند و جام ميخواهند به هر قيمت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس