کد خبر 391933
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱

سناتور شناخته شده آمریکایی در جدیدترین اظهارنظرش در مورد بحران اوکراین گفت: من از خودم، کشورم و از عملکرد رئیس‌جمهوری آمریکا شرمنده‌ام که نتوانستیم کار بیشتری برای این مردم انجام دهیم.

به گزارش مشرق، سناتور "جان مک کین"، در مصاحبه‌ای با برنامه "رو در رو با ملت" شبکه خبری سی بی‌ اس، ناامیدی و یاس خود را بابت این مساله که چگونه آمریکا و قدرت‌های بزرگ همچون فرانسه و آلمان در متوقف کردن پیشروی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در اوکراین ناکام مانده‌اند، ابراز داشت.

وی افزود: معتقدم که "آنگلا مرکل"، صدراعظم آلمان و "فرانسوا اولاند"، رئیس جمهوری فرانسه برای نخستین بار در 70 سال گذشته جدایی یک کشور از اروپا را مشروع کردند و این خجالت آور است. پوتین هیچ هزینه‌ای بابت این مساله نپرداخته است.

سناتور مک کین از تامین تسلیحات برای دولت اوکراین به منظور کمک به مقابله با جدایی طلبان حامی مسکو و نیروهای روسی در شرق اوکراین حمایت کرد و افزود: اوکراینی‌ها از آمریکا اعزام نیروی زمینی درخواست کرده‌اند و تنها برای دفاع از خودشان از آمریکا سلاح خواسته‌اند. ولادیمیر پوتین می‌خواهد اوکراین بخشی از اروپا نباشد و در این راه موفق بوده است. این واقعا فصل تاریکی در تاریخ ائتلاف محسوب می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن توکلی ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    مک کین همجنسگرای ضد مسلمان
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    از خودت بیشتر از بقیه شرمنده باش صهیونیست جنایتکار
  • پسر ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    جوک 2015 امریکا شرمندم نتوانستیم بیشتر از این مردم اوکراین به قتل برسانیم
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
    0 0
    دم پوتین گرم ... خوبه ما هم از این دعوای رسویه با غرب نهایت استفاده را ببریم. بخصوص در زمینه تجهیزات و فناوریهای پیشرفته نظامی...
  • سارا ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    0 0
    من نمی دونم چرا اینا وظیفهء خودشون می دونن توی مسائل داخلی همهء کشورهای دنیا دخالت کنن, بعد وظیفهء خودشون نمی دونن وقتی یه سیاه پوست توی کشور خودشون بدست پلیسشون کشته می شه, در احقاق حق مقتول و خانواده اش دخالتی داشته باشند؟؟!! بی عرضه ها لااقل یه ذره مسائل داخلی خودتونو ماست مالی کنین, بعدی بیاین برای کل دنیا آستین بالا بزنید !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس