کد خبر 391127
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در دربی اصفهان ما می‌توانستیم با برتری میدان را ترک کنیم.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک بر یک ذوب آهن مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و در 20 دقیقه اول بازی دست ما بود ولی روی اشتباه خودمان و لو دادن توپ به حریف پنالتی دادیم و گل خوردیم.

وی تاکید کرد: در ادامه فشار زیادی را روی دروازه سپاهان آوردیم و به گل هم رسیدیم و نیمه اول نیمه خوبی برای ما بود و مقابل تیم خطرناکی مثل سپاهان موقعیتی به آنها ندادیم. در نیمه دوم با توجه به 10 نفره شدنشان تمرکزشان روی دفاع بیشتر بود و می‌توانستیم برنده بازی باشیم و نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و بازی قابل قبولی ارایه کردیم و حق‌مان بود که 3 امتیاز را بگیریم و بازی خوبی بود و هیجان خوبی داشت و به هر دو تیم تبریک می‌گویم.

یحیی گل‌محمدی در مورد تفاوت دربی تهران و اصفهان، تصریح کرد: از نظر کیفی به مراتب بهتر از دربی تهران است و آن دربی خاص است و استرس در آن بازی خیلی خیلی زیاد است و بازیکنان و کادرفنی فقط به دنبال این هستند که گل نخورند. سیستم‌های اتخاذ شده در دربی تهران برای گل نخوردن است و من دربی تهران و اصفهان را تجربه کردم و دربی اصفهان در رفت و برگشت بازی خوبی بود و باید به هر دو تیم تبریک بگویم.

سرمربی ذوب آهن در مورد فیکس شدن باقر صادقی گفت: او شرایط خوبی پیدا کرد و در تمرینات خوب حاضر شد. در اواخر نیم فصل اول مشکلاتی داشت اما با یک اراده قوی برگشت و امروز درون دروازه ایستاد و در بازی امروز هم پخته و با تجربه عمل کرد و بدون اشتباه حاضر شد.

وی در مورد حجت حق‌وردی، بازیکن جوان تیمش نیز گفت: او 21 سال سن دارد و سومین بازی‌اش در لیگ برتر بود و تا حدی به وظایفش عمل کرد و در مجموع خوب بود.

گل محمدی در مورد اینکه یک صحنه مشکوک پنالتی برای ذوب آهن رخ داد، گفت: من در مصاحبه قبلی گفتم که ترجیح می‌دهم در مورد داوران سکوت کنم اما آن صحنه کاملا پنالتی بود اما داور امروز( اکبریان) پنالتی را تشخیص نداد و من به رای داور احترام می‌گذارم اما این دومین پنالتی بود که برای ما گرفته نشد و در بازی با پرسپولیس هم اکبریان بازهم برای ما پنالتی نگرفت و در مجموع امیدوارم این داور در کارش موفق باشد.

وی در مورد عملکرد مرتضی تبریزی در این مسابقه گفت: وقتی مهاجمی که در موقعیت گلزنی قرار می‌گیرد نشان از دوندگی خوبش دارد. هرچند امروز نتوانست گلزنی کند اما در جام حذفی برای ما گل‌های حساسی زده است و او یکی از 60 نفری بود که به تیم ملی دعوت شده است و امروز هم می‌توانست یک گل بزند اما قسمتش نبود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس