کد خبر 391075
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز با اشاره به شعار هواداران فولاد در خصوص تیمش گفت: در تیم فولاد هم که کار می‌کردم هواداران این تیم شعار «فولاد مهدکودک» می‌دادند.

به گزارش مشرق، مجید جلالی در خصوص بازی روز گذشته (پنجشنبه) سایپای البرز مقابل فولاد خوزستان که با پیروزی تیمش همراه بود، اظهار داشت: بچه‌ها روز گذشته بسیار منظم بازی کردند و همان طراحی را که ما برای مقابله با فولاد داشتیم، در زمین به اجرا گذاشتند.

وی افزود: متأسفانه در این بازی ما شش بازیکن اصلی‌مان از جمله میلاد میداودی، پویا نزهتی، علی علیزاده، سجاد مشکل‌پور و ... را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم. حتی زینالی که برای دقایق کوتاهی بازی کرد، بعد از چهار ماه مصدومیت به بازی گرفته شد که حضورش در ترکیب بسیار امیدوارکننده بود. این موضوع باعث شد ما از طیف بازیکنان بسیار جوانی در ترکیب تیم‌مان استفاده کنیم که به نظرم تلفیق آنها با بازیکنان باتجربه تیم، فوق‌العاده بود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به قضاوت خوب داور مسابقه خاطرنشان کرد: اینکه داور بدون اشتباه قضاوت کرد، باعث شد بازیکنان ما راحت‌تر بازی کنند و آرامش داشته باشند. اگر داور بدون اشتباه قضاوت کند، روی تیم ما بسیار اثرگذار است، چراکه ما قدرت بیرونی نداریم و اگر داوران عادلانه قضاوت کنند، به مشکل نمی‌خوریم.

جلالی درباره اینکه هواداران فولاد به دلیل استفاده او از بازیکنان 16 ساله در ترکیب روز گذشته به سایپا لقب مهدکودک دادند و آیا از این موضوع ناراحت است، گفت: قبلاً هم که در فولاد بودم و از بازیکنان جوان استفاده می‌کردم، هواداران همین شعار را می‌دادند. به خاطر این شعار هم از آنها ناراحت نمی‌شوم. به نظرم گذشت زمان همه چیز را در این زمینه ثابت خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در بازی بعدی سایپا مقابل ذوب‌آهن هم از بازیکنان جوان استفاده خواهد کرد یا نه، اظهار داشت: بازی بعدی ما 15 اسفندماه برگزار می‌شود و تا آن بازی فرصت زیادی داریم اما قطعاً بازهم از جوان‌ها استفاده خواهم کرد. می‌خواهیم در بازی با ذوب‌آهن طراحی بهتری داشته باشیم تا نتیجه بگیریم، چون این بازی به لحاظ جدولی نیز برای ما اهمیت زیادی دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس