هفته بیست و یکم رقابتهای دسته اول باشگاه‌های آلمان با برد پرگل تیم بایرن مونیخ برابر هامبورگ و شکست عجیب تیم بایرلورکوزن در زمین خودی مقابل وولفسبورگ همراه شد.

به گزارش مشرق، از هفته بیست و یکم پیکارهای بوندس لیگا بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آره‌نا و در حضور 75 هزار تماشاگر میزبان هامبورگ بود و با 8 گل به پیروزی رسید. (فیلم گلهای دیدار بایرن مونیخ - هامبورگ)

گل‌های این بازی را توماس مولر 21 (پنالتی) و 55، ماریو گوتسه 23 و 88، آرین روبن 36 و 47، لواندوفسکی 56 و ریبری 69 به ثمر رساندند.
شاگردان گواردیولا در این دیدار توپ و میدان را به طور کامل در اختیار داشتند و بارها دروازه حریف بندرنشین خود را با خطر مواجه کردند.

بایرن با این برد 52 امتیازی شد و به صدرنشینی مقتدرانه خود در بوندس‌لیگا ادامه داد. هامبورگ هم در امتیاز 23 باقی ماند.

در دیگر دیدار مهم برگزار شده بایر لورکوزن مقابل میهمان خود ولفسبورگ در شرایطی که نیمه اول را با نتیجه سه بر صفر واگذار کرده بود، در نیمه دوم با درخشش هیونگ مین سون مهاجم کره‌ای خود به بازی برگشت اما در نهایت 5 بر 4 شکست خورد تا بازگشت رویایی این تیم در دقیقه 93 نیمه تمام بماند.

باس داست در دقایق 6، 29، 63 و 3+90 به تنهایی چهار بار گلزنی کرد و دیگر گل ولفسبورگ توسط نالدو 17 زده شد. در طرف مقابل هیونگ مین سون در دقایق 57، 62 و 67 هت‌تریک کرد و کریم بل‌عربی در دقیقه 72 برای هامبورگ گل زد. ضمن اینکه سپاهیچ از هامبورگ در دقیقه 82 از بازی اخراج شد.

ولفسبورگ با این برد 44 امتیازی شود تا همچنان در مکان دوم قرار داشته باشد. بایر لورکوزن هم با 32 امتیاز ششم است.

*نتایج سایر دیدارها به شرح زیر است:

بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک - کلن 0

هوفن هایم 2  - اشتوتگارت یک

وردربرمن 3 - آگسبورگ 2

اینتراخت فرانکفورت 1 - شالکه 0

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس