کد خبر 387289
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

مدافع میانی اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید مدت طولانی‌تری از آنچه که پس از مصدومیتش اعلام شد، از جمع کهکشانی‌ها دور خواهد بود.

به گزارش مشرق، کادر پزشکی باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که عکسبرداری‌های صورت گرفته از همسترینگ پای چپ سرخیو راموس نشان می‌دهد مصدومیت او تنها کشیدگی نیست بلکه در همسترینگ او شکاف ایجاد شده است و به همین دلیل او مدتی طولانی‌تر از آنچه در ابتدا اعلام شده بود، خانه‌نشین خواهد شد.

تخمین‌های اولیه از مدت خانه‌نشینی راموس حاکی از آن بود که این مدافع ملی‌پوش بین چهار تا شش هفته قادر به حضور در میادین نخواهد بود اما حالا گفته می‌شود که این مدت بسته به میزان پیشرفت او در پروسه ریکاوری‌اش، طولانی‌تر خواهد شد.

آسیب‌دیدگی اولیه همسترینگ راموس در ماه دسامبر رخ داد، زمانی که او همراه با کهکشانی‌ها برای حضور در جام باشگاه‌های جهان به مراکش سفر کرده بود. این آسیب‌دیدگی اما در جریان بازی چهارشنبه شب کهکشانی‌ها برابر سویا تشدید شد.

گفته می‌شود که در بدترین حالت ممکن، کارلو آنچلوتی ممکن است مجبور شود که تا پایان ماه مارس (11 فروردین 1394) قید استفاده از راموس را در خط دفاعی تیم تحت هدایت خود بزند و این یعنی که احتمال دارد او ال‌کلاسیکوی دوم فصل را هم که بامداد سوم فروردین برگزار می‌شود، از دست بدهد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس