کد خبر 386310
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، سرمربی فعلی این تیم و مربیان باشگاهی ایران باید منطقی صحبت کنند.

به گزارش مشرق، ایمان مبعلی در مورد بحث ماندن یا جدایی کی‌روش اظهار داشت: در این مورد هنوز چیزی معلوم نیست و شرایط مثل زمانی است که ایران از جام جهانی برگشت. آن زمان طول کشید تا قرارداد کی‌روش تمدید شود و حالا هم ممکن است مذاکرات طرفین طولانی شود.

وی در ادامه افزود: کی‌روش مربی بزرگی است که تجربیات زیادی دارد. اگر او قرار است بماند باید فدراسیون خواسته‌هایش را عملی کند و به آنها اهمیت بدهد. به هر حال ما باید با شیوه‌ای درست از این مربی استفاده کنیم. کی‌روش روی بازی‌های دوستانه و برگزاری اردوهای تدارکاتی حساس است و مطمئناً اگر این مسائل رعایت نشود، تیم ملی ضرر خواهد کرد.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران درمورد چالش رسانه‌ای کی‌روش با مربیان استقلال و پرسپولیس گفت: من فکر می‌کنم چنین اتفاقاتی به هیچ عنوان خوشایند نیست. آنها مربی هستند و در واقع از یک خانواده. من نمی‌دانم حق با چه کسی است و زیاد در جریان این مسائل نیستم ولی بهتر است مربیان باشگاهی و کی‌روش منطقی صحبت کنند و علیه هم نباشند.

مبعلی درمورد انتقادهایی که از تفکرات دفاعی کی‌روش صورت می‌گیرد، تأکید کرد: من پیش از این در کنار همین بازیکنان و زیر نظر کارلوس کی‌روش کار کرده‌ام. مطمئن باشید اگر تیم ملی می‌خواست تهاجمی بازی کند، قطعاً با مشکل مواجه می‌شد. کی‌روش مربی بی‌تجربه‌ای نیست که در اهداف و استراتژی‌اش دچار اشتباه شود. او باتوجه به داشته‌هایش چنین سبکی را انتخاب کرد و با این بازیکنان نمی‌توانست شیوه دیگری را انتخاب کند.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: مطمئناً اگر کی‌روش می‌خواست تیمش را تهاجمی بچیند با مشکل مواجه می‌شدیم. تیم ملی با این بازیکنان باید با همین سبک دفاع - ضدحمله بازی کند. البته من معتقدم این سبک در آینده تغییر خواهد کرد و تیم ملی ما شکل تهاجمی به خود خواهد گرفت.

مبعلی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در مورد وضعیت نفت و شانس قهرمانی این تیم گفت: من معتقدم چیزی قابل پیش‌بینی نیست و الان فاصله تیم‌ها خیلی به هم نزدیک است. تیم‌های مدعی هر یک شانس خودشان را امتحان می‌کنند و تیمی قهرمان خواهد شد که کمتر امتیاز از دست بدهد. ما هم تلاش می‌کنیم بیشترین امتیاز را بگیریم تا در کورس بمانیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس