کد خبر 384068
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

رئیس اداره ساماندهی و هماهنگی امور مناطق سازمان محیط زیست از توقیف خرس سیرک همایونی در کازرون خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، امیرحسین داداشی با بیان این مطلب افزود: سیرک همایونی چند روزیست بدون مجوز سازمان حفاظت محیط زیست با یک قلاده خرس، در شهر کازرون مشغول اجرای برنامه است که پس از گزارشات مردمی به دفتر شکار و صید و پیگیری استان، روز گذشته، خرس این سیرک ضبط و به زودی به یک مرکز مناسب نگهداری منتقل خواهد شد.

خرس سیرک کازرون به تهران منتقل شد

رییس اداره ساماندهی و هماهنگی امور مناطق سازمان محیط زیست با اشاره به حمل غیرقانونی و بکار گیری حیوانات وحشی در سیرک همایونی اظهار داشت: پرونده سیرک همایونی جهت رسیدگی به دادگاه کازرون ارجاع داده شد که به استناد ماده 10 قانون شکار و صید و ماده 8 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست برخورد قانونی با متخلف صورت خواهد گرفت.

خرس سیرک کازرون به تهران منتقل شد

وی همچنین از توقیف یک قلاده شیر متعلق به یک معرکه گیردر کرمانشاه خبر داد و تصریح کرد: این شیر که  بدون مجوز سازمان حفاظت محیط زیست برای اجرای برنامه به کار گرفته می شد نیز ضبط و به تهران منتقل شد که اکنون در قرنطینه پارک پردیسان به سر می برد.

خرس سیرک کازرون به تهران منتقل شد

داداشی همچنین از توقیف خرس دیگری در دزفول خبر داد و تأکید کرد: این خرس که بطور غیرقانونی توسط یک معرکه گیر مورد استفاده قرار می گرفت امروز ضبط شد و به زودی به یک مرکز مناسب برای نگهداری انتقال خواهد یافت.

خرس سیرک کازرون به تهران منتقل شد

رییس اداره ساماندهی و هماهنگی امور مناطق سازمان محیط زیست یادآور شد: پرونده این دو معرکه گیر به دلیل بکارگیری غیرقانونی حیوانات به دادگاه ارسال شده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مستانه ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    هرکس میخواد خرس و خوک و گرگ و میش و بز و الاغ و مار و خروس ببینه لازم نیست باغ وحش تشریف ببره یک سر به خیابان های بالاشهرتهران بزنه به وفورازاین حیوانات میبینه تو بازار تو سینما تو دانشگاه تو ادارات دولتی تو مترو تو پارک ها انواع و اقسام لاتعد و ولا تحصی حیوانات جولان میدهند
  • امیر ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    0 0
    عکس اول و اخری خرسِ کدوم سیاره است ؟؟ یه کم جانورشناسی هم بخونید بد نیست ها .
  • ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    0 0
    سلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس