کد خبر 383176
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰

تیم فوتبال رئال مادرید از هفته بیستم لالیگا در خانه کوردوبا در حالی که تا دقایق پایانی به تساوی رسیده بود، در نهایت پیروز شد.

رئال در شب اخراج رونالدو از شکست پیروزی ساختبه گزارش مشرق، هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های اسپانیا موسوم به لالیگا از ساعت 18:30 امروز (شنبه) با انجام دیداری بین تیم‌های کوردوبا و رئال مادرید آغاز شد. این بازی که در خانه کوردوبا برگزار می‌شد با برتری 2 بر یک کهکشانی‌ها به اتمام رسید تا شاگردان آنچلوتی همچنان یکه‌تاز جدول رده‌بندی لالیگا باشند. (فیلم خلاصه و گلهای دیدار کوردوبا - رئال مادرید)

برنامه، نتایج کامل و جدول رده‌بندی و گلزنان لالیگا

تک‌گل کوردوبای میزبان را در این دیدار نبیل گیلاس (3- پنالتی) به ثمر رساند و رئال مادرید هم توسط کریم بنزما (27) و گرث بیل (88 - پنالتی) به گل رسید. در دقیقه 82 این بازی کریستیانو رونالدوی پرتغالی، بهترین بازیکن جهان در سال 2014 به خاطر ضربه تعمدی که به بازیکن حریف زد با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد. همچنین در دقیقه 87 فدریکو نیکولاس کارتابیا از کوردوبا با دریافت دومین کارت زرد خود مجبور به ترک زمین بازی شد.

شاگردان کارلو آنچلوتی با این برد خارج از خانه 48 امتیازی شدند و جایگاه اولی خود را استحکام بخشیدند. کوردوبا هم با این شکست 18 امتیازی باقی ماند و تغییری در مکان چهاردهمی‌اش به وجود نیامد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس