پوری‌حسینی، رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: به غیر از پیشکسوتان، در روز چندین نفر از خریداران سرخابی‌ها به سازمان خصوصی می‌آیند و با ما جلسه می‌گذارند.

به گزارش مشرق، علی اشرف پوری حسینی در مورد این که عده ای ادعا کرده اند قیمت استقلال و پرسپولیس برای واگذاری زیاد است گفت: اول این را باید بگویم که این قیمت گذاری را سازمان خصوصی سازی انجام نداده است که همه ما را مقصر قیمت دو باشگاه می‌دانند. این مساله از طریق هیئت واگذاری انجام شده است و قیمتی که آنها اعلام کرده‌اند قیمت کاملا معقول و منطقی است. این قیمت بعد از کارشناسی‌های طولانی انجام شده است و شما شک نکنید امکان کم کردن قیمت ها وجود ندارد. ما در قیمتی که روی 2 باشگاه گذاشتیم همه چیز را در نظر گرفته ایم و اینطور نیست که به خاطر اعتراض عده‌‎ای آن را کم کنیم. این قیمت پایه است و قطعا این 2 باشگاه به بالاترین قیمت فروخته می‌شوند.

او در مورد جلسه‌ای که با امیر عابدینی به نیابت از پیشکسوتان پرسپولیس برگزار کرد هم گفت: این جلسه، مثل همه جلسه های دیگر ما در سازمان خصوصی سازی بود. در روز چندین نفر از متقاضیان استقلال و پرسپولیس با ما جلسه می‌گذارند تا باشگاه استقلال و پرسپولیس را خریداری کنند و همیشه در سازمان خصوصی سازی به روی همه باز است. آقای عابدینی به همراه رویانیان و حسین هدایتی به سازمان خصوصی سازی آمدند. آنها درباره خرید پرسپولیس سوال‌هایی داشتند که من هم به آنها جواب دادم. البته بازهم تکرار می کنم که امکان کاهش قیمت دو باشگاه وجود نخواهد داشت.

رئیس سازمان خصوصی سازی در باره این که گفته می‌شود کسی حاضر نمی‌شود بابت خرید استقلال و پرسپولیس 290 میلیارد هزینه کند هم گفت: اول باید بگویم که من این مساله را قبول ندارم. در ضمن اگر کسی حاضر نشود سهام استقلال و پرسپولیس را بخرد هم چیز مهمی نیست. این همه شرکت در مزایده شرکت کردند و کسی هم حاضر نشد آن را بخرد. هیچ اتفاقی هم نیفتاد. استقلال و پرسپولیس هم مثل این شرکت‌ها و فکر نمی‌کنم اگر فروش نروند هم اتفاق خاصی بیفتد.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس