کد خبر 379837
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که از حمایت هواداران در دیدار برابر بحرین سرشوق آمده است، در پایان تمرین سه شنبه ایرانی‌ها را غافلگیر کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای برگزاری دیدار روز پنجشنبه برابر قطر آماده می کند، روز سه شنبه نیز تمریناتش را زیر نظر کارلوس کی روش پیگیری کرد. این تمرین در شرایطی برگزار شد که تعدادی از هواداران تیم ملی که برای تماشای تمرین حضور پیدا کرده بودند پشت در ماندند.

در پایان تمرین اما کارلوس کی روش آنها را غافلگیر کرد و به همراه رضا قوچان نژاد و علیرضا حقیقی بین آنها رفت و دقایقی به دادن امضا و گرفتن عکس مشغول شدند. اما این پایان کار نبود و سرمربی تیم ملی در ادامه سورپرایزی که برای هواداران تیم ملی داشت آنها را در گروه های پنج نفره به داخل اتوبوس تیم ملی فرستاد.

علاقمندان به فوتبال که از این کار غافلگیر شده بودند و کاملا خوشحال به نظر می رسیدند، با حضور در اتوبوس حامل بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با آنها عکس یادگاری گرفتند و پیراهن هایی را که در اختیار داشتند برای امضا به ملی پوشان دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کاپیتان ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    دمش گرم خودم اسقلالی ام اما اگه به جای کیروش دایی قلعه نوعی فرکی یا... بودند مطمئنم واسه مردم قیافه میگرفتند و.... به امید خدا ان شاءالله تیم ملی قهرمان میشه دلم روشنه
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    من از این کیروش و کارهاش خوشم میاد همه با تفکر و درایت هستش.
  • ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    اولا چه ربطی داشت که اولش گفتی من خودم استقلالی ام. این حرت نشون میده دنبال تخریب دایی و فرکی هستی که پرسپولیسی هستند و اون وس هم یه قلعه نویی هم آوردی کسی بهت ش نکنه. درضمن من فکر نمیکنم مربی های ایرانی به این شکلی که شما میگی باشند. بلکه ق به اندازه ی کیروش حرفه ای نیستند و به همین دلیل رفتارشون به اندازه کیروش اثر مثبت نداره.
  • امیر از مشهد ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    0 0
    یک مربی با کلاس بالای فوتبال در سطح اول جهان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس