کد خبر 378948
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳

سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد که او راه‌حل مناسبی برای مشکل بارسلونا نیست. گواردیولا نویر را شایسته کسب توپ طلا در 2014 دانست.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا با بایرن مونیخ در قطر اردو زده است و می خواهد تیمش را آماده دور برگشت رقابت های بوندسیلگا کند. او در نشستی خبری حاضر شد تا درباره موضوعات زیادی سخن بگوید. سرمربی بایرن مونیخ در ابتدای سخنان خود درباره احتمال بازگشت خود به بارسلونا گفت: من راه حل خوبی برای مشکل بارسلونا نیستم. مربیان بزرگی وجود دارند که می توانند بارسلونا را از بحران خارج کنند. بارسلونا می تواند یک بار دیگر به قوی ترین و بهترین تیم جهان تبدیل شود.

او درباره جلسه با خوان لاپورتا گفت: من هیچ جلسه ای با لاپورتا نداشته و اخباری که در این ربطه منتشر می شود کذب است.

رافائل واران مدافع فرانسوی رئال مادرید بازیکنی است که این روزها شایعه پیوستن او به بایرن مونیخ به گوش می رسد. گواردیولا در این باره گفت: این واقعا مسخره است. نمی دانم چنین خبرهایی چگونه منتشر می شوند. یک روزنامه نوشته بود که مدیر ورزشی سویا جانشین ماتیاس سامر می شود. همه دیدند که سامر قرارداد خود را تمدید کرد. روزنامه مارکا شماره من را ندارد. چه بسا آنها شماره خورخه مندس را داشته باشند اما شمار من را ندارند. چنین خبرهایی کذب محض است.

گواردیولا درباره تمدید قراردادش با بایرن مونیخ گفت: هنوز زمان زیادی داریم. تا پایان قرارداد من 18 ماه دیگر باقی مانده است. الان تمام تمرکز من این است که بایرن مونیخ در بازی های بعدی از چه تاکتیکی استفاده کند. در فصل جاری اصلا زمانی برای صحبت کردن درباره تمدید قراردادم وجود ندارد.

بایرن مونیخ در دور برگشت رقابت های بوندسلیگا باید به دیدار ولفسبورگ برود و در دیدار بعدی هم با شالکه بازی می کند که هر دو دیدار برای شاگردان گواردیولا سخت هستند. سرمربی بایرن در این باره گفت: ما باید در دور برگشت در 17 بازی به میدان رویم. اگر در 5-6 بازی نخست خود خوب نتیجه بگیریم این شانس را داریم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ درباره این سوال که چه کسی شایستگی رسیدن به توپ طلا را دارد این گونه پاسخ داد: هر سه گزینه خوب هستند، اما من امیدوارم که توپ طلا در سال 2014 به مانوئل نویر برسد. او سال بسیار خوبی را پشت سرگذاشت و از نظر من بهترین دروازه‌بان جهان است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس