جانشین فرماندهی حفاظت سپاه در خصوص برداشت نادرست رسانه‌ها از سخنان معاون عملیات این سپاه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، در پی برداشت ناصحیح برخی رسانه‌ها از گفتگوی فارس با سرهنگ باقری معاون عملیان فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران که به مناسبت 5 دی (سالروز دستور حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل سپاه حفاظت فردوگاهها) صورت گرفت، سردار کاظمی جانشین فرماندهی حفاظت سپاه طی توضیحاتی از رسانه‌ها خواست تا در انعکاس اینگونه اخبار دقت بیشتری به خرج دهند.

در مطلب منتشر شده توسط سایت روابط عمومی سپاه (سپاه نیوز) آمده است:

« درپی مصاحبه اخیر معاون عملیات فرماندهی حفاظت سپاه با یکی از رسانه‌ها و متعاقبا اشاره به اقدام عملی یکی از گروهک‌های تروریستی برای هواپیمایی در یکی از بخش‌های خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد حسن کاظمی جانشین فرماندهی حفاظت سپاه اظهار داشت: همانگونه که بارها اعلام شده از سال 1389 تا کنون هیچ گونه اقدام عملی برای هواپیماربایی در ایران صورت نگرفته است و خبر برخی رسانه ها مبنی بر اقدام به هواپیما ربایی توسط یکی از گروهک های تروریستی سوءبرداشت و استنباط نادرست از سخنان معاون عملیات فرماندهی حفاظت سپاه بوده است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماموریت تامین امنیت پرواز هواپیماهای مسافری و مقابله با ایجاد هرگونه نا امنی در این حوزه همچون گذشته با هوشمندی و هوشیاری کامل دشمنان نظام مقدس اسلامی را از دستیابی به اهداف شوم‌شان باز خواهد داشت.

سردار کاظمی اظهار امیدواری کرد رسانه‌های محترم با حساسیت و دقت بیشتری به انتشار اخبار مربوط به حوزه‌های امنیتی بپردازند تا خدایی ناکرده منجر به سوء استفاده دشمنان و تشویش اذهان عمومی نشوند.»

همانطور که در گفتگوی فارس با سرهنگ باقری منتشر شده بود، معاون عملیات فرماندهی حفاظت سپاه «در خصوص هواپیماربایی در چند سال اخیر» گفته است:‌ از سال 89 به بعد هم اقداماتی بوده ولی عملیاتی نشده است و افرادی با انگیزه‌های سیاسی، اعتقادی، روانی و اقتصادی علی‌الدوام در این حوزه برای ما تهدید هستند.

معاون عملیات فرماندهی حفاظت سپاه، تأکید کرد:‌ در حوزه داعش و سایر گروه‌های سلفی نیز آنها «در صدد» این بودند که بخواهند از این طریق به کشورمان ضربه بزنند ولی خوشبختانه نتوانسته‌اند «اقدام عملی» داشته باشند.»

بنا براین گزارش، برخی رسانه‌ها ضمن برداشت ناصحیح از این بخش گفتگوی فارس، مطلب خود را به «اقدام گروه داعش» اختصاص دادند که این تعبیر درست نبوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبدالمنتقم ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    مورچه چیه که فشار خونش چی باشه . در خود سیستان و بلوچستان به اندازه یک پشه هم مردم به اینها اعتنا نمی کنند . برای اینکه به کشورهای عربی که به اونها پول می دهند نشان بدهند که دارند کارهائی می کنند بعضی وقت ها میان توجاده و یک گروگانگیری می کنند و ماشینی رو اتش می زنند . خدا لعنت کنه بزرگترهاشون رو که می توانند اینها را هدایت کنند ولی خودشن هم ریشش شون گرو کمک های مالی عربستانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس