کد خبر 375799
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴

رئیس اتحادیه نانوایی سنگکی با بیان اینکه دولت پس از تصویب افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان اقدام به افزایش قیمت آرد هم کرده است، گفت: این افزایش قیمت بر خلاف تعهد دولت به نانوایان بود.

 به گزارش مشرق، محمدرضا نظرنژاد با تأکید بر اینکه در حال حاضر نانوایان متعهد به رعایت افزایش 30 درصدی قیمت نان هستند، اظهار داشت: بعد از 3 سال مجوز افزایش قیمت نان مصوب شده است البته با وجود آنکه به این نرخ هم انتقاد داریم اما تاکنون به نحو احسن قیمت ها را رعایت کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه دولت پس از تصویب افزایش 30 درصدی قیمت نان اقدام به افزایش قیمت آرد هم نموده است، افزود: این موضوع بر خلاف تعهد دولت بود، زیرا تولیدکنندگان در صورتی با افزایش قیمت 30 نان موافقت کردند که هیچ گونه افزایشی در قیمت آرد صورت نگیرد.

 رئیس اتحادیه نانوائی سنگکی اضافه کرد: در حال حاضر نانوایان هر 100 کیلو آرد را با قیمت 3 میلیون و 500 هزار تومان خریداری می کنند این در حالی است که قبل از افزایش 30 درصدی قیمت نان، هر 100 کیلو آرد با قیمت 2 میلیون و 402 هزار تومان خریداری می شد.

نظرنژاد با اعلام اینکه برای حل این موضوع مکاتبات زیادی را با مسئولان مربوطه انجام دادیم اما هنوز به نتیجه ای دست پیدا نکرده ایم، تصریح کرد: از دولت درخواست می کنیم تا حوزه نان را به اصناف واگذار کند تا ما بتوانیم بدون دخالت مسئولان مختلف کنترل های لازم را در این بخش اعمال نماییم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس