کد خبر 375751
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴

ژنرال 'والری گراسیموف' رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد: توسعه نیروی هسته ای راهبردی روسیه در سال 2015 در اولویت قرار خواهد داشت.

به گزارش مشرق، گراسیموف گفت: روسیه طرح هایی را برای توسعه نیروی هسته ای راهبردی خود به اجرا درمی آورد.

وی در ادامه با اشاره به توسعه نیروی هسته ای روسیه در سال گذشته افزود: سه گردان از نیروی موشکی راهبردی روسیه با سامانه جدید مسلح شده اند و چهار بمب افکن راهبردی نیز در سال 2014 نوسازی و وارد مرحله عملیاتی شدند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه همچنین به توسعه واحدهای نظامی روسیه در منطقه قطب شمال به عنوان اولویتی در برنامه های نظامی این کشور در سال 2015 اشاره کرد.

گراسیموف ادامه داد: ارتش روسیه اقداماتی برای تقویت واحدهای خود در منطقه قطب شمال انجام داده و از جمله چند واحد نظامی در این منطقه مستقر کرده و رزمایش نیروهای راهبردی را در آن صورت داده است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه همچنین به برنامه نظامی این کشور برای توسعه توانمندی ردیابی و هشداردهی موشکی اشاره کرده گفت: دو ایستگاه جدید رادار امسال در روسیه راه اندازی شد و دو ایستگاه هم قرار است در سال 2015 به بهره برداری برسد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    سلاح اتمی حرام هست:)))))))))))
  • علیا ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    0 0
    سلاح کشتار جمعی در هر شکل و در دست هر کسی حرام است. چه روسیه و چه آمریکا چه انگلیس چه اسرااااااااااائیل و چه چین و چه فرانسه و هند و پاکستان و عربستان و ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس