کد خبر 375698
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

مهاجم پرتغالی رئال مادرید اعلام کرد بازی‌اش در زمین مسابقه به تنهایی گویای همه‌ چیز درباره اوست.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو شب گذشته در مراسم «گلوب ساکر» که در دوبی برگزار شد، جایزه بهترین بازیکن سال را به خود اختصاص داد. وی اظهار داشت: امیدوارم این نشانه خوبی برای کسب توپ طلا باشد اما نگران این مسئله نیستم. مردم رأی‌شان را داده‌اند. من فقط خوشحالم که یک افتخار دیگر را به دلیل سخت‌کوشی و تلاشم به دست آوردم.

وی ادامه داد: می‌خواهم از کسانی که در رئال مادرید هستند، بازیکنان و مربی تشکر کنم. فصلی فوق‌العاده داشتیم. چهار جام به دست آوردیم و یکی از بهترین تیم‌های دنیا هستیم. کسب این جایزه لذت بزرگی است و من به خودم افتخار می‌کنم.

ستاره پرتغالی رئال مادرید خاطرنشان کرد:‌ فشاری احساس نمی‌کنم زیرا این چیزها طبیعتا برای من رخ می‌دهد؛ مجبور نیستم که چیزی را به کسی اثبات کنم. فوتبال من همه‌ چیز را درباره من در زمین مسابقه می‌گوید. خوشحالم. کاری را که دوست دارم انجام می‌دهم، فوتبال بازی می‌کنم، گل می‌زنم، پاس گل می‌دهم و کمک می‌کنم تا تیم یکی از بهترین تیم‌های دنیا باشد. لادسیما یکی از لحظات فوق‌العاده فصل بود زیرا رئال مادرید مدت‌ها به دنبال آن بود.

وی اضافه کرد: برای هواداران بازی می‌کنیم. از هواداران به خاطر حمایت همیشگی‌شان تشکر می‌کنم. تلاش می‌کنم تا بهترین عملکردم را در زمین نشان دهم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس