کد خبر 374915
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

باواریایی‌ها قصد دارند از تعطیلی یک ماهه بوندس‌لیگا برای متقاعد کردن سرمربی اسپانیایی‌شان جهت تمدید قراردادش با بایرن مونیخ استفاده کنند.

به گزارش مشرق، کارل هاینتس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ اخیراً در جمع خبرنگاران موضع خود را درباره عملکرد پپ گواردیولا، سرمربی تیم اعلام و تأکید کرده بود که در آینده تلاش خود را برای تمدید قرارداد گواردیولا برای چند سال دیگر انجام خواهد داد.

 رومنیگه ظاهراً اکنون در حال عمل به وعده خود است چرا که نشریه بیلد آلمان اعلام کرد که مذاکرات باشگاه بایرن مونیخ با سرمربی کاتالان‌ باواریایی‌ها در خصوص تمدید قرارداد او که در پایان ماه ژوئن سال 2016 خاتمه می‌‌یابد، آغاز شده است.

 رومنیگه چند هفته پیش در جمع خبرنگاران گفت که گواردیولا برای بایرن مونیخ یک نعمت است و هر کاری از دستش برآید انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که پپ تا زمانی که امکان دارد در آلیانتس آره‌نا می‌ماند.

 گواردیولا از بدو ورودش به بایرن مونیخ در تابستان سال گذشته، کارنامه خوبی داشته است. قهرمانی در سوپرجام اروپا، جام باشگاه‌های جهان،‌ بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان، افتخاراتی بود که او در اولین فصل حضورش در آلیانتس آره‌نا کسب کرد، ضمن اینکه مردان او اکنون با 11 امتیاز اختلاف نسبت به ولفسبورگ، صدرنشین بلامنازع جدول رده‌بندی بوندس لیگا و مدعی اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس