کد خبر 374814
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲

دبیرکل جامعه مهندسین گفت: مردم با حماسه ۹ دی پاسخ خود را به این فتنه دادند و نمایش با شکوهی را در معرض افکار عمومی به نمایش گذاشتند که آن وحدت امت بود.

به گزارش مشرق، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهانه این جامعه که عصر امروز در محل جامعه مهندسین برگزار شد، اظهار داشت: در جریان حصر و فتنه مقولات متعددی مطرح می‌شود و خلاصه حرف کسانی که به بصیرت نرسیده‌اند این است که فتنه‌ای بود و گذشت و تمام شد و چرا تکرار می‌کنید.

وی ادامه داد: فتنه گران همزمان خواستند جمهوریت و اسلامیت نظام را مورد هجمه قرار دهند و با طرح تقلب، جمهوریت نظام را زیرسوال ببرند و با اتفاقاتی که در روز عاشورا و روز قدس افتاد، به اعتماد مردم هجمه ببرند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین افزود: مردم با حماسه 9 دی پاسخ خود را به این فتنه دادند و نمایش با شکوهی را در معرض افکار عمومی به نمایش گذاشتند که آن وحدت امت بود.

باهنر یادآور شد: فتنه حادثه مهم و تأثیرگذاری بود و حماسه 9 دی بخش مهمی را جبران کرد و این فضا باید زنده بماند چرا که حماسه 9 دی مانند پاشنه آشیلی است که باید همواره زنده بماند و به عنوان مانور عظیم ملی باید برآن بحث صورت گیرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس