کد خبر 372225
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

سرمربی تیم ملی امید در جمع بازیکنان تیم ملی امید گفت: اگر مطمئن به صعود نبودم اینجا حضور نداشتم.

به گزارش مشرق، محمد خاکپور در مراسم معارفه خود در جمع بازیکنان تیم امید گفت: در ابتدا از همه افرادی که برای تیم امید زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. من اگر از صعود تیم امید به المپیک اطمینان نداشتم الان اینجا نبودم.

وی افزود: من به خاطر شما اینجا هستم،‌ شمایی که قرار است برای تیم امید بازی کنید. پس من با تمام توان در خدمت‌تان خواهم بود تا به تیم امید کمک کنم و شما نیز فقط با خوب بازی کردن در زمین مسابقه می‌توانید به من کمک کنید.

خاکپور تأکید کرد: همگی باید دست به دست هم دهیم تا تیم امید را به موفقیت برسانیم. من در اردوی قطر که در خدمت شما بودم به این نتیجه رسیدم توانایی و پتانسیل تیم ملی بسیار بالاست و بعد از 40 سال می‌توانم راهی المپیک شوم. هم‌اکنون در خدمت‌تان هستم تا تجربیات خود را در اختیارتان قرار دهم. در روزهای آینده بیشتر کنار هم خواهیم بود تا انشاءالله در این مسیر سخت موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان تصریح کرد: به عنوان کوچکترین عضو خانواده فوتبال این آرزو را برای شما دارم تا به آنچه که می‌خواهید برسید. برای رسیدن به هدف باید از یکسری مسائل بگذرید. همگی انشاءالله با تمام توان‌مان برای تیم ملی وقت خواهیم گذاشت تا تیم امید به هدف و هویت ملی خود برسد.

«هر بازیکنی بخواهد از تیم امید به تیم بزرگسالان برسد باید توانایی‌اش را در این تیم نشان دهد»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: هدف ما کسب افتخار برای ایران و به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان در راه صعود به المپیک است.

وی تأکید کرد: امیدوارم با کمک همکارانم بتوانیم مشکلات حاشیه‌ای اطراف تیم امید را جمع کنیم تا شما به کار اصلی‌تان که فوتبال بازی کردن است، برسید. همچنین از شما رسانه‌هایی که در اینجا حضور دارید تشکر می‌کنم و می‌خواهم که در این راه سخت از این جوانان که آینده فوتبال ایران هستند، حمایت کنید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس