کد خبر 371967
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر پیشنهاد تیم ملی امید به من بشود این مسئله برایم باعث افتخار است و آن را می‌پذیرم.

به گزارش مشرق، مجید صالح درباره اینکه اگر تیم ملی امید به او پیشنهاد شود این پیشنهاد را می‌پذیرد یا نه، گفت: به هر حال باید به فوتبال ملی کمک کرد و در حال حاضر هم نسل مربیان جوانی مثل امیرحسین پیروانی، حمید علیدوستی، علیرضا منصوریان و یحیی گل‌محمدی مشغول کار هستند و می‌شود این نسل جوان ادامه‌دار باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که شما از حضور مربیان جوان استقبال می‌کنید یا نه،‌ ادامه داد: صد در صد از این مسئله استقبال می‌کنم چرا که مربیان جوان می‌توانند به فوتبال کمک کنند.

صالح درباره اینکه اگر تیم امید به او پیشنهاد شود آن را می‌پذیرد یا نه،‌افزود: باعث افتخار است که این پیشنهاد به من بشود اما صحبت خاصی در اینباره مطرح نشده و امروز فقط به آقای عابدینی که مدت‌ها بود او را ندیده بودم حال و احوال کردم اما اگر چنین پیشنهادی بشود استقبال می‌کنم.

مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان، درباره وضعیت تیم ملی پیش از حضور در جام ملت‌های آسیا گفت:‌ از وقتی که از تیم بزرگسالان بیرون آمدم و از سال گذشته تا الآن درباره تیم ملی بزرگسالان حرفی نزدم و نخواهم زد.

صالح با بیان اینکه می‌داند قطر حریف ایران در جام ملت‌ها، قهرمان جام خلیج فارس شده، افزود: این موارد را پیگیری می‌کنم اما امیدوارم که تیم ملی هم موفق باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس