کد خبر 371726
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۲

سفر به مادرید و ملاقات با پرز در حضور امیرحسین جهانشاهی، چگونگی هزینه کرد 300 میلیونی در هر هفته در پرسپولیس، شکایت اسپانسر پیشین باشگاه از جمله مواردی است که در پرونده سیاسی چالش ساز شده است.

به گزارش مشرق، بلاتکلیفی باشگاه پرسپولیس به اندازه ای بالا گرفته که گفته می‌شود نیمی از بازیکنان این باشگاه به صورت مخفیانه به حمید درخشان پیغام داده‌اند که دیگر نمی‌خواهند در این باشگاه باقی بمانند و ترجیحا اگر باشگاه رضایتنامه آنها را صادر کنند آماده اند بدون دریافت مطالبات گذشته خود این مجموعه را بدون دردسر ترک کنند!

طولانی شدن زمان بازداشت مدیرعامل پرسپولیس آغازگر تمام این مشکلات بود، هرچند اعضای هیات مدیره تلاش کردند اوضاع نا به سامان مجموعه را کنترل کنند اما این تلاش بی نتیجه ماند چون آنها منابع کافی برای اداره مجموعه پرسپولیس را ندارند به همین منظور زمزمه جدایی برخی اعضای هیات مدیره نیز در این برهه به گوش می‌رسد.

پس از حضور مهدی خواجه وند، حسین کلانی و بهروز منتقمی در دادسرای فرهنگ و رسانه برای رسیدگی به پرونده قضایی آنها بابت حضور در مادرید و ملاقات با یک واسطه مساله دار در باشگاه رئال مادرید اخباری در محافل خبری منتشر شد که بیانگر این واقعیت است که مشکل پرسپولیس به ویژه مدیرعامل این باشگاه به این سادگی ها حل و فصل نمی شود چون ابهامات کسترده‌ای در خصوص عملکرد وی وجود دارد که ممکن است زمان بازداشت موقت حمیدرضا سیاسی به بیش از یک ماه به طول بینجامد.
 
منابع خبری نزدیک به وزارت ورزش و جوانان مدعی‌اند سفر به مادرید و ملاقات با پرز در حضور امیر حسین جهانشاهی، چگونگی هزینه کرد 300 میلیونی در هر هفته در پرسپولیس، شکایت اسپانسر پیشین باشگاه از جمله مواردی است که در پرونده سیاسی چالش ساز شده است به همین منظور تا زمانی که حقیقت ماجرا روشن نشود حمیدرضا سیاسی میهمان اوین خواهد بود از این رو به نظر می رسد وی دیگر امکان فعالیت در باشگاه پرسپولیس را نداشته باشد.
 
به همین خاطر برخی مسوولان از هم اکنون زمزمه تغییرات جدید در ساختار مدیریتی باشگاه پرسپولیس را مطرح می کنند تا بستر لازم برای خروج باشگاه از وضعیت فعلی مهیا شود، گفته می شود پس از محرز شدن حضور طولانی مدت سیاسی در ندامتگاه اوین مسوولان وزارت ورزش و جوانان تصمیم دارند به زودی در خصوص این باشگاه تصمیم گیری کنند تا این باشگاه بیش از این صدمه نبیند از این رو بعید نیست ظرف روزهای آینده خبر انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه در رسانه های خبری منتشر شود.
 
در حال حاضر گفته می شود مقامات ارشد وزارتخانه به مدیران این باشگاه دستور دادند هیچ هزینه‌ای صورت نگیرد چون ممکن است هزینه های انجام شده در این برهه مورد موافقت مدیرعامل بعدی قرار نگیرد! از این رو تنها میزان بدهی های باشگاه افزایش خواهد یافت.

برخی منابع خبری مدعی اند که وزارت ورزش و جوانان می خواهد به صورت موقت سلیمی عضو فعلی هیات مدیره را به عنوان مدیرعامل معرفی کند تا شاید او بتواند اوضاع بحران زده پرسپولیس را مدیریت کند اما سوال اینجاست که حضور سلیمی با دستان خالی و بدون پشتوانه مالی چه کمکی به این باشگاه لیگ برتری خواهد کرد؟

منبع: رجانیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس