کد خبر 371163
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از تأسیس مراکز ترک اعتیاد ویژه کودکان برای اولین بار در پایتخت خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، فاطمه دانشور رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران، اظهار داشت: مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان را در ایران نداشتیم و قرار است برای اولین بار از طریق شهرداری و با مصوبه شورای شهر تهران، این مرکز ایجاد شود.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران تأکید کرد: راه اندازی مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان اتفاق خوبی است که در حال شکل گیری است.

وی افزود: بر اساس گزارشاتی که به ما می رسد عده زیادی از کارتن ‌خواب ‌ها معتاد هستند که در این بین کودکان برخی از آنها نیز به مواد مخدر اعتیاد دارند که این وظیفه مسئولان است تا مرکزی برای ترک اعتیاد این قشر مانند یک بیمارستان مجهز ایجاد کنیم تا آسیب هایی از این دست کمتر شود.

دانشور تأکید کرد: مسئله کارتن ‌خواب ‌ها و کودکان کار و خیابانی از موضوعاتی است که باید مورد توجه سازمان بهزیستی و شهرداری قرار بگیرد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس