جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز مرز راهبردی مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی تا شرق مدیترانه و شمال آفریقا گسترش یافته است.

به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی روز چهارشنبه در همایش اقتدار بسیجیان در میدان امام علی (ع) اصفهان، افزود: امروز حزب الله لبنان الگوی مجسم بسیج در جهان اسلام است و اگر روزی ملت ما در مرز کرخه با دشمن مقابله می کرد اکنون مرز راهبردی خود را در نبرد با دشمن به شرق مدیترانه و شمال آفریقا توسعه داده است و با دشمنان بزرگ و کوچک درگیر هستیم.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی درحال گسترش و تفکر بسیجی، استکبار را در بن بست و شکست بزرگ تاریخی قرار داده است.

سلامی افزود: امروز تفکر بسیجی در جنگ های 22 روزه، هشت روزه و 51 روزه رژیم صهیونیستی با مردم فلسطین و حماس، این رژیم را مجبور به تحمل شکست، و روحیه بسیجی در کشور یمن مسلمانان را علیه استکبار بسیج کرده است.

وی گفت: امروز بسیجیان عراق مقابله با گروهک داعش را مدیریت و بتدریج آنها را از سرزمین های این کشور مجبور به عقب نشینی می کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تفکر بسیجی در سوریه نیز تفکرات نظام سلطه را برای درهم شکستن حلقه مقاومت، خنثی کرد.

سلامی با بیان اینکه دشمن همه گزینه های خود را تجربه کرده است گفت: نه تحریم های اقتصادی، اقتصاد ما را فلج کرد و نه انزوای سیاسی ایران برای دشمن نتیجه ای به همراه داشت؛ بلکه به عکس موجب رشد علمی، اقتصادی و صنعتی ما شد.

وی گفت: امروز نظام اسلامی به عنصری مهم برای حل مسائل جهان تبدیل شده است و همه مجبورند دست به دامان ایران شوند.

وی افزود: گزینه نظامی فرسوده شده است و مقامات آمریکایی هم دیگر رمقی برای استفاده از این کلمات نخ نما شده ندارند زیرا حرکت رو به رشد انقلاب در پرتو هدایت رهبر معظم انقلاب و در سایه مکتب اهل بیت (ع) به عنوان الگوی بزرگ پاسداری در جهان اسلام شناخته می شود.

وی با اشاره به نقش بسیج در عرصه های علمی، فناوری، اقتصادی و دفاعی و امنیتی گفت: دشمن تلاش دارد تصویر پاک بسیج را در چشم مردم و مسلمانان زخمی کند اما مردم ما خود بسیجی هستند و می دانند که پیشرفت های کشور به برکت اندیشه بسیجی محقق شده است.

سلامی، ارسال ماهواره 'سفیر امید'، قرار گرفتن ایران در باشگاه کشورهای دارای فناوری هوافضا، دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای، ساخت مدرن ترین موشک ها و احداث جدیدترین پالایشگاه ها و نیروگاه های برق و توسعه کشاورزی و فناوری با وجود تحریم ها را به برکت روحیه بسیجی و رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب دانست.

وی با اشاره به نقش بسیجیان اصفهان در دفاع مقدس گفت: بسیجیان امروز اصفهان، وارث شجاع مردانی هستند که در دارخوین، عملیات شکست حصرآبادان، فتح بستان، فتح المبین و عبور از رود کارون و آزادی خرمشهر و در عملیات های بدر و خیبر حماسه آفریدند.

وی اظهارکرد: بسیج محصول معجزه ذهنی امام خمینی (ره) است و ایشان با درک عمیق از حوادث صدر اسلام مانند تنهایی امام حسن (ع) ، شهادت امام حسین (ع) و شهادت حضرت علی (ع) و سایر مصیبت هایی که بر ائمه (ع) وارد شد دستور تشکیل بسیج را دادند و امروز بسیج در خط مقابله با همه تحقیرها قرار دارد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس