رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج از اجرای رزمایش‌های شبانه در مناطق عملیاتی خبر داد و گفت: این رزمایش یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های راهیان نور است که از ۱۵ مهرماه آغاز شده و تا پایان فروردین ۹۴ ادامه دارد.

«اجرای رزمایش‌های شبانه » یکی از پرمخاطب ترین برنامه های « راهیان نور»به گزارش مشرق - سردار احمد حق‌طلب، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج ، از اجرای رزمایش‌های شبانه در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و گفت: در مناطق مختلف دفاع مقدس و نقاط پر بازدید هر شب نمایش‌های رزمی برگزار می‌کنیم که یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های راهیان نور است.

وی با اعلام این خبر گفت: سازمان اردویی راهیان نور سازمان بسیج با برگزاری این رزمایش توانسته است یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های فرهنگی هنری را در راهیان نور و در حوزه دفاع مقدس صورت دهد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج افزود:

سازمان اردویی راهیان نور سازمان بسیج در قالب این رزمایش عملیات‌های دفاع  مقدس را با سناریوهای جذاب به صورت عملی و واقعی با صحنه‌های جذاب هر شب در زیارتگاه‌ها و اردوگاه‌ها برای مخاطبان به اجرا درمی‌آید.

سردار حق‌طلب تصریح کرد: بین پنج تا هفت هزار نفر از این برنامه‌ها بازدید می‌کنند و بنا بر نتایج نظرسنجی این برنامه یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های فرهنگی و هنری در راهیان نور و حوزه دفاع مقدس است. اجرای این برنامه از 15 مهرماه آغاز شده و  تا پایان فروردین سال 94 ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس