کد خبر 364454
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران اینکه اعضای هیئت مدیره باشگاه پیکان از عملکرد این تیم ناراضی باشند را طبیعی دانست.

به گزارش مشرق، منصور ابراهیم‌زاده پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا باید درگذشت غلامحسین مظلومی را تسلیت بگویم، فردی که در زمان بازیگری و مربیگری‌اش تأثیرگذار بود. بازیکنان قدیمی فوتبال جایگاه ویژه‌ای دارند و امیدوارم همه در سلامت کامل باشند.

وی در مورد بازی خاطر نشان کرد: امروز از نظر فوتبالی خیلی خوب بودیم و فرصت‌های زیادی را به وجود آوردیم. جدا از گلی که روی غفلت دریافت کردیم بیشتر بازی در اختیارمان بود، ضمن اینکه دو فرصت پنالتی را داور می‌توانست به سود ما بگیرد اما خطا روی سوراکای و سعید دقیقی را پنالتی ندانست.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران تصریح کرد: طبق آنالیزی که کرده بودیم تیم حریف روی ضدحملات خطرناک بود اما فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم. امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان جدید بتوانیم در نیم‌فصل دوم نتایج مورد دلخواه را کسب کنیم.

ابراهیم‌زاده در خصوص اظهارات محمود شیعی، سرپرست باشگاه پیکان مبنی بر اینکه هیئت مدیره باشگاه از نتایج این تیم راضی نیست، عنوان کرد: برای راضی بودن یا نبودن باید آیتم‌هایی را کنار هم بگذاریم و ببینیم تیم در چه جایگاهی قرار دارد. شیعی نیز براین اساس حرف زده و گفته که کمیته فنی در خصوص عملکرد تیم تصمیم‌گیری می‌کند.

وی افزود: مسلماً هیچکدام از اعضای هیئت مدیره از تیمی که نتایج خوبی نگرفته و جایگاهش پایین جدول است راضی نخواهد بود. به عنوان مثال هیئت مدیره تیم‌های نفت مسجدسلیمان، ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان و پرسپولیس از نتایج تیم‌شان راضی نیستند. ما باید ببینیم با اضافه شدن بازیکنان جدید می‌توانیم رشد خوبی در نیم‌فصل دوم داشته باشیم یا نه.

وی با بیان اینکه هیئت مدیره حق دارد که تصمیم‌گیری کند، افزود: اگر در بازی‌های گذشته که حق ما پیروزی بود به برد دست پیدا کرده بودیم، الان این مشکلات را نداشتیم. شاید یکی از دلایلی که زود گل می‌خوریم ناشی از استرس و اضطراب بازیکنان باشد اما به هر حال ما باید شرایط تیم را بسنجیم و سپس در مورد آن تصمیم‌گیری کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس