کد خبر 364453
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اینکه بازیکن نمی‌تواند در زمین گل بزند ارتباطی به مربی ندارد.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: به لحاظ فنی دو تیم شرایط خوبی داشتند و هم استقلال خوزستان و هم پیکان به دنبال پیروزی بودند.

وی افزود: در نیمه اول پیکان بهتر بازی کرد اما ما برخلاف جریان بازی گل زدیم. در نیمه دوم ما عملکرد بهتری داشتیم اما این پیکان بود که به گل تساوی رسید. گرفتن یک امتیاز در این دیدار برای ما خوب بود اما انتظارمان کسب سه امتیاز بازی بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به موقعیت‌هایی که بازیکنان تیمش در این دیدار از دست دادند، تصریح کرد: نیمه دوم سه چهار موقعیت گل را خراب کردیم. تیم حریف چون عقب بود فشار زیادی روی دروازه ما آورد. ما از ارسال‌های این تیم می‌ترسیدیم و اینکه روی همین ارسال‌ها اشتباه کنیم که در نهایت همین اتفاق افتاد و گل خوردیم.

ویسی افزود: اینکه می‌گویند نیمه دوم برای مربیان است از مسائل فنی فوتبال محسوب می‌شود اما نتیجه بسته به عملکرد و تفکرات بازیکنان است. زمانی که بازیکن نمی‌تواند گل بزند ارتباطی به مربی ندارد.

وی با بیان اینکه به لحاظ فنی برتر از تیم پیکان بودیم خاطرنشان کرد: متأسفانه در کل بازی‌ها موقعیت‌های زیادی خراب می‌کنیم که اتفاق خوبی نیست. ما سخت موقعیت به دست می‌آوریم ولی با بی‌دقتی آنها را از دست می‌دهیم. در این لحظه مربی نمی‌تواند کار کند و باید بیشتر روی تمرکز بازیکنان کار کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان داوری دیدار این تیم مقابل پیکان تهران را مطلوب توصیف کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس