کد خبر 360662
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱

سرمربی بارسلونا درگیری با پیکه در تمرینات این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، پیکه پس از اشتباهاتش در ال‌کلاسیکو نیمکت نشین شده و رسانه‌های اسپانیایی از درگیری و اختلاف نظر این بازیکن با انریکه خبر داده‌اند.

لوئیس انریکه درباره شایعه درگیری با پیکه گفت: به هیچ وجه چنین اخباری صحت ندارد و هیچگونه اختلاف نظری بین من و پیکه نبوده است. نیمکت نشینی او به دلایل انضباطی ربطی ندارد و او تنها به دلایل فنی نیمکت نشین شده است. من قصد مجازات و تنبیه هیچ بازیکنی را ندارم. نیازی نیست که بازیکنی را مجازات کنم.

انریکه در ادامه گفت: خوشبختانه پیروزی برابر آژاکس در لیگ قهرمانان ما را به مسیر برد بازگردانده است. من کاملا از عملکرد بازیکنان تیمم راضی هستم. بازی کردن در خانه آژاکس اصلا آسان نیست. این تیم در خانه خوب ظاهر می‌شود. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم.

او درباره شرایط تیمش گفت: خوشبختانه الان بازیکنان آسیب دیده‌ای نداریم اما همه می‌دانید که این یک چیز موقت است و احتمال دارد که در دیدارهای آینده شرایط تغییر کند. نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا بازی به بازی پیشرفت کنیم اما به خوبی این موضوع را هم می‌دانیم که گاهی اوقات در طول فصل ممکن است که یک تیم خوب نباشد و از شرایط ایده‌ال خود دور باشد. این یک چیز طبیعی است و باید با آن کنار آمد. بارسلونا در تمام پست‌ها بازیکنان شایسته‌ای در اختیار دارد، به طوری که اگر یک بازیکن از شرایط آرمانی دور باشد در نیمکت تیم جایگزین‌های بسیار خوبی حضور دارند.

انریکه درباره ژآوی گفت: وقتی تیم خوب ظاهر می‌شود هیچ بازیکن خاصی به ذهنم نمی‌آید. همه تیم خوب کار کردند و می‌خواهم به تمام بازیکنان به خاطر این پیروزی ارزشمند تبریک بگویم. الان دیگر باید به دیدار برابر آلمریا در رقابت‌های لیگا فکر کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس