کد خبر 358054
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

رسانه‌های اروگوئه‌ای در تحلیل عملکرد سرشناس‌ترین ستاره حال حاضر فوتبال این کشور در ال‌کلاسیکو، اعتراف کردند او برای قرار گرفتن در ترکیب بارسا آماده نبوده اما مسی هم به او کمکی نکرده است.

به گزارش مشرق، مارکا نوشت: اکثر رسانه‌های ورزشی اروگوئه‌ای در تحلیل اولین بازی لوئیز سوارز برای بارسلونا در مصاف شنبه شب با رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو تصمیم لوئیس انریکه برای قرار دادن مهاجم پیشین لیورپول در ترکیب اصلی کاتالان‌‌ها را زیر سؤال برده‌اند.

نشریه اوبزروادور در این خصوص نوشته است: انتظارات از سوارز بالا بود در حالی که نمی‌شد از او انتظار زیادی داشت و همچنین پیش‌بینی نمی‌شد که او از ابتدا به میدان برود. تصور می‌شد که او به عنوان یک بازیکن تعویضی و برای تزریق انرژی و قدرت تهاجمی بیشتر به میدان خواهد رفت اما لوئیس انریکه تصور می‌کرد که قراردادن سوارز در ترکیب اصلی می‌تواند تأثیر بیشتری بر خط دفاع حریف بگذارد.

این نشریه در ادامه نوشته است: با این حال سوارز آنطور که باید و شاید از سوی هم‌تیمی‌هایش به خصوص مسی حمایت نشد. مسی حتی یک پاس هم به سوارز نداد. هم‌تیمی‌‌های سوارز به او کمکی نکردند و این شیوه‌ای نیست که مناسب بازی او باشد. سوارز به نیمار پاس گل داد و با سانتر او بود که مسی یک موقیعت مسلم گلزنی به دست آورد و آن را به هدر داد، موقعیتی که اگر به گل تبدیل می‌شد ممکن بود سرنوشت بازی تغییر کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس