فرمانده پلیس راه دماوند - فیروزکوه از حرکت ترافیک روان به سمت جاده‌های منتهی به استان‌های تهران و مازندران خبر داد و گفت: تردد تریلر و کامیون تا ساعت 24 امشب ممنوع است.

به گزارش مشرق، حمیدرضا رنجبرگل‌افشانی دقایقی پیش، با بیان اینکه هم‌‌اکنون ترافیک روان و عادی در محور دماوند- فیروزکوه در حال حرکت است، اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد هوایی صاف بودیم و بارندگی و لغزندگی در جاده وجود نداشت.

وی با بیان اینکه از صبح امروز تردد تریلر و کامیون در این جاده ممنوع شده است، افزود: بنا بر اعلام پلیس راه، تردد تریلر و کامیون تا ساعت 24 امشب ممنوع است.

فرمانده پلیس راه دماوند- فیروزکوه با بیان اینکه تصادف جدی در محور دماوند- فیروزکوه رخ نداده است، تصریح کرد: خوشبختانه مسافران زمان برگشت خود را از مکان‌هایی که برای عزاداری رفته بودند، مدیریت کردند و همچنین خودروها نیز با سرعت زیاد حرکت نمی‌کنند.

رنجبرگل‌افشانی با بیان اینکه به خاطر هوای صاف مسافران می‌توانند زودتر حرکت کنند، گفت: مسافران می‌توانند در روشنایی روز حرکت کنند تا در هنگام شب با خواب‌آلودگی مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه امروز 50 درصد نیروهای پلیس راه دماوند- فیروزکوه در حالت آماده‌باش قرار دارند، اضافه کرد: این آماده‌باش تا زمانی که مسافران به طور کامل برگردند، ادامه دارد.

فرمانده پلیس راه دماوند- فیروزکوه تأکید کرد: رانندگان قبل از حرکت خود، خودروهایشان را بررسی کنند تا در طول مسیر با مشکلی مواجه نشوند و همچنین با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس