کد خبر 359204
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶

ستاره پرتغالی رئال مادرید امشب هفتصدمین مسابقه رسمی خود را جشن می‌گیرد.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو امشب هفتصدمین حضور خود در مسابقات رسمی را در دیدار رئال مادرید و گرانادا تجربه می‌کند. کریستیانو که 13 فصل را در برترین سطح باشگاه اروپا تجربه کرده و به طور متوسط در هر فصل در 50 بازی به میدان رفته است، تا پایان قراردادش با رئال مادرید در ژوئن 2018 می‌تواند 900 بازی در کارنامه‌اش داشته باشد.

کریستیانو در 699 بازی که تاکنون انجام داده، 447 گل به ثمر رسانده است. او به طور متوسط 0.63 گل در هر بازی به ثمر رسانده اما متوسط گل زده‌اش در مادرید 1.05 است.

وی در 31 بازی برای اسپورتینگ پرتغال، پنج گل به ثمر رساند و در منچستر یونایتد 118 بار دروازه حریفان را باز کرد. رونالدو در 116 بازی رسمی با 51 گل زده در صدر گلزنان تیم ملی فوتبال پرتغال قرار دارد. وی در حال حاضر با 16 گل زده در لالیگا و 21 گل زده در تمام رقابت‌ها در این فصل برترین گلزن فوتبال اسپانیا است. وی همچنین در تلاش برای کسب کفش طلای این فصل در صدر جدول قرار دارد.

کریستیانو راه درازی برای رسیدن به بیشترین بازی که در حال حاضر در اختیار پیتر شیلتون، دروازه‌بان سابق انگلیس است که بین سال‌های 1966 تا 1997 توانست 1390 بازی رسمی انجام دهد، دارد. نام‌های دیگری که در باشگاه‌ هزارتایی‌ها وجود دارند، عبارتند از: رائول، رایان گیگز، روبرتو کارلوس، پائولو مالدینی و آندونی زوبیزارتا.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • serena ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    عشقمی به خدا مسی صهیونیست خجالت بکش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس