کد خبر 358895
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۱

رسول خطيبي سرمربي تراکتورسازي با عذرخواهي از خبرنگاران بابت عدم حضورش در کنفرانس مطبوعاتي روز قبل از بازي تاکيد کرد از آنچه در دربي تبريز رقم خورده کاملا راضي است.

به گزارش مشرق، سرمربی تراکتورسازی گفت: بعضی ها شیطنت می کنند که با فراز اختلاف داریم اما نشان دادیم که اختلاف ندارم. من تبریزی هستم و تیم های تبریز را دوست دارم و با کمالوند مشکل ندارم. در کنفرانس اسم نبردم و کلی حرف زدم و منظورم کمالوند نبود.خوشحالم یک بازی بدون حاشیه برگزار شد. برتری با تراکتور بود و دوست داشتم در این بازی تراکتور ببرد و در بازی های بعدی گسترش ببرد.بازی آسانی نبود و حریف هم زحمت کشید و با تعصب بودند.

وی درمورد رحمتی گفت: هواداران ما در بازی با پیکان توهین نکردند و اگر کردند علتش را پیدا کنند. مقابل سایپا گل خوردیم و آفساید را نگرفتند و اتفاقی نیفتاد. هواداران در بازی با سپاهان تشویق کردند. کمیته انضباطی بدون اینکه علت را بداند جریمه می کند. به خاطر اعتراض چند نفر نباید حق هواداران دیگر خورده شود ون بازی تیم شان را نبینندحتما رحمتی مشکل داشته که در 3 بازی گذشته تیمش جو را متشنج کرده و امیدوارم کمیته انضباطی این مساله را پیگیری کند. فکر می کنم هواداران برای بازی با استقلال بخشیده شوند چون هواداران ما مقصر نبودند.

خطیبی ادامه داد: پنالتی زن اول من ایرانپوریان است اما به دلیل اینکه جلو بودیم و چون ادینهو در کورس بود و چند بازی گل نزده بود،پنالتی را به ادینهو دادم که تحت فشار نباشد و از ایرانپوریان ممنونم که اعتراض نکرد.

سرمربی تراکتورسازان خاطرنشان ساخت: اصولا برای احکام کمیته انضباطی اعتراض بدهیم 15 روز طول می کشد و بازی با استقلال زودتر است و کل ایران منتظر این بازی هستند.امیدوارم این اتفاق نیافتد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    0 0
    شما سکوت کنی برات بهتره
  • محمد ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    شما اول برو کلاس بعد بیا صحبت کن تمام مردم میخندونی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس