نشست اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک با ضرغامی در حالی برگزار شد که کفاشیان عضو هیأت اجرایی در جلسه حضور نداشت.

به گزارش مشرق، جلسه اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک با رئیس سازمان صدا و سیما بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در جلسه امروز تمامی اعضای هیأت اجرایی به خاطر پوشش بازی‌های آسیایی از ضرغامی تشکر کردند. در حالی این نشست برگزار شد که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که عضو هیأت اجرایی است در نشست حضور نداشت.

*علیرضا دبیر در صحبت کوتاهی که در مراسم داشت با بیان اینکه صدا و سیما حرفه‌ای شده است از رئیس سازمان صدا و سیما درخواست کرد مسابقات فوتبال هم پوشش داده شود. دبیر به ضرغامی گفت مشکل فوتبال را حل کنید تا به این رشته به عنوان یک صنعت درآمد‌زا نگاه کنیم.

*یکی از موضوعاتی که در نشست امروز برگزار شد درباره کشتی عبد ولی بود که ضرغامی از مسئولان شبکه 3 و ورزش و مردم درخواست کرد در تیتراژ برنامه‌های ورزشی صحنه کشتی عبدولی نشان داده شود تا مردم ببینند چه حق‌خوری‌هایی صورت گرفته است.

*مورد دیگری که مطرح شد این بود که باقر‌زاده رئیس فدراسیون شمشیر‌بازی از ضرغامی خواست مسابقات لیگ شمشیر‌بازی نشان داده شود.

کلیپی از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی در نشست امروز پخش شد.

*بعد از پایان نشست مسئولان کمیته ملی المپیک به ضرغامی یک تابلو که تصویری از ظهر عاشورا بود و همچنین عروسک‌های بازی‌های آسیایی و گرمکن ورزشی به او اهدا کردند همچنین مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال با اهدای لوحی از فعالیت‌های صدا و سیما تشکر کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس