کد خبر 358194
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: ابراهیم‌زاده از اول فصل با من زیاد خوب نبود و به همین دلیل من نیمک‌نشین بودم.

به گزارش مشرق، علیرضا محمد در خصوص شکست پیکان مقابل صنعت ساری در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: در جریان این بازی نبودم و به ساری نرفته بودم اما شنیدم مثل اینکه زمین مساعدی نبوده است سرمربی تیم ما هم به بازیکنان اصلی هم استراحت داده بود و این نتیجه رقم خورد.

وی در مورد اینکه آیا از نیمکت‌نشینی‌اش ناراحت هست یا خیر تصریح کرد: مگر می‌شود ناراحت نباشم به هر حال سلیقه ابراهیم‌زاده این گونه است و هر تصمیمی که بگیرد از بازیکنانی که بخواهد استفاده می‌کند.

بازیکن پیکان در خصوص اینکه او در اکثر بازی‌ها نیمکت‌نشین است و از این موضوع دلخور است و آیا اعتراضی به این مسئله نداشته گفت: از اول فصل ابراهیم‌زاده با من خوب نبود من در تیم فرهاد کاظمی کاپیتان بودم و توانستیم تیم را به لیگ برتر بیاوریم اما ابراهیم‌زاده از اول فصل نظر مساعدی راجع به من نداشت. تنها در این فصل است که من بازی نمی‌کنم همیشه در هر تیمی که بودم جزو 11 بازیکن اصلی بودم اما به هر حال سلیقه ابراهیم‌زاده متفاوت است من در تفکرات او جایی ندارم.

محمد تاکید کرد: من اعتراضی به این موضوع ندارم نمی‌دانم چرا مرا بازی نمی‌دهد از لحاظ بدنی و فنی بسیار شرایط خوبی دارم تاکنون هم صحبتی نکردم و اعتراضی انجام ندادم به این مسائل کاری ندارم فقط می‌دانم در پست خودم بسیار خوب هستم و شرایطم عالی است در بالاترین سطح قرار دارم.

بازیکن پیکان در خصوص اینکه علت عدم نتیجه‌گیری این تیم چیست گفت: ما مهره‌های خوبی داشتیم به هر حال نتایج در این فصل این گونه رقم خورده و مدیریت هم از این نتایج رضایت دارد امیدوارم که در ادامه لیگ هم مانند بازی با تراکتورسازی موفق باشیم و بتوانیم پیروز زمین بازی را ترک کنیم.

وی در مورد اینکه پیکان با حاشیه‌های زیادی روبرو بوده تاکید کرد: من به حاشیه‌ها کاری ندارم البته این مسائل را دیده‌ام اما تمرکزم روی کار خودم است و تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا برای تیم مثمرثمر باشم. تمام توانایی خود را در بازی به نمایش خواهم گذاشت.

محمد در خصوص دیدار مقابل تیم سابقش پرسپولیس تاکید کرد: من دوران خوبی در این تیم داشتم و واقعا پرسپولیس را دوست دارم. یک پرسپولیسی دوآتیشه هستم. همیشه برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. این بازی برای ما سرنوشت‌ساز است. زیرا اگر بتوانیم امتیاز بگیریم از ته جدول جدا خواهیم شد اما اگر امتیاز نگیریم شرایط‌مان سخت‌تر می‌شود.

وی در مورد اینکه در صورت به میدان رفتن به دنبال گلزنی و خوشحالی پس از آن است، گفت:‌اصلا به فکر خوشحالی هم نیستم اما سعی می‌کنم بازی خوبی مقابل تیم محبوبم انجام دهم و بتوانم برای پیکان مثمرثمر باشم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس