کد خبر 358163
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶

وجود بازیکنان مصدوم در ترکیب تیم فوتبال چلسی، آقای خاص را نگران کرده است.

به گزارش مشرق، پس از تساوی یک بر یک یکشنبه شب چلسی در خانه منچستریونایتد در هفته نهم لیگ برتر انگلیس این تیم درست 48 ساعت پس از این بازی حالا باید در دور چهارم از جام اتحادیه فوتبال انگلیس موسوم به «کپیتال وان» امشب (سه‌شنبه) در خانه شروزبری به میدان برود. آبی‌پوشان لندنی برای رویارویی با این تیم دسته چهارمی پس از تمرین روز گذشته خود مسافت 273 کیلومتری را با اتوبوس طی کردند.

ژوزه مورینیو در آستانه این بازی گفت: دچار دردسر شده‌ایم، چون بازیکنان مصدوم زیادی را در ترکیب تیم‌مان داریم و این ممکن است کار را برای ما دشوارتر کند. ما تنها یک روز برای آماده‌سازی خود جهت حضور در این بازی فرصت داشتیم. به هر حال فکر می‌کنم بازی دشواری در پیش داریم چون شروزبری در لیگ خودش خیلی عالی بازی می‌کند و در جام اتحادیه هم مقابل تیم‌های صاحب‌نام درخشان ظاهر شده‌ است. بازی با چلسی روز بزرگی برای آنهاست هرچند ما هم می‌دانیم کار دشواری در خانه شروزبری خواهیم داشت ولی فوتبال همین است.

وی افزود: به بازی با شروزبری همانند یک دیدار دوستانه و تدارکاتی نگاه نمی‌کنیم. ما باید با احترام به حریفان‌مان بازی کنیم و برای احترام به شروزبری با تیم خوبی مقابل‌شان قرار خواهیم گرفت. قرار هم نیست با تیم ضعیفی به میدان برویم و بازنده شویم. اگر آنها هم به پیروزی برسند مقابل تیم خوبی به برتری رسیده‌اند. چلسی در وضعیت دشواری قرار دارد ولی وقتی نگاه می‌کنم که بازیکنانی همچون آندره شورله، محمد صلاح، کورت زوما، ناتان آکه و جان اوبی میکل اخیراً خیلی فرصت بازی پیدا نکرده‌اند به این نتیجه می‌رسم که آنها می‌توانند در این دیدار به میدان بروند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس