کد خبر 353042
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار مدیران باشگاه پرسپولیس هیچ توجیهی ندارد، گفت: افرادی که به عنوان مدیران باشگاه‌ها فعالیت می‌‌کنند باید به فکر حفظ ارزش‌های کشور و اخلاق باشند.

به گزارش مشرق، حسین گروسی در مورد حضور امیرحسین جهانشاهی یکی از عناصر ضدانقلاب و همراهی وی با مدیران باشگاه پرسپولیس در سفر به اسپانیا و مذاکره با مسئولان باشگاه رئال مادرید، اظهار داشت: موضوع مهم در ورزش ما احیای اخلاق است. قرار نیست یک باشگاه به هر قیمتی ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی یک کشور را لگدمال کند، این مسئله توجیه پذیر نیست. همیشه با اخلاق‌ترین افراد در ورزش ما حضور داشتند و مدیران هم باید این چنین باشند.

وی ادامه داد: اصل عزت و اقتدار ملت و کشور ماست و همه ما هم وظیفه داریم طوری حرکت کنیم تا در راستای خون شهدا و خدمت به ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این حرکت هیچ توجیهی ندارد، افرادی که به عنوان مدیران باشگاه‌ها فعالیت می‌‌کنند باید به فکر حفظ ارزش‌های کشور و اخلاق باشند. آقایان باید پاسخگو باشند و تذکر‌ها در این خصوص باید داده شود چون اگر اخلاق را از ورزش بگیریم چیزی از آن باقی نمی‌ماند.

گروسی افزود: قهرمانان ورزش ما در میادین ورزشی مانند المپیک از مدال طلای خود می‌گذرند و حاضر نیستند با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس روبرو شوند، این رفتارها باید الگو باشد. وقتی ورزشکاران ما در مسابقات ورزشی رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت نمی‌شناسند یعنی باید چارچوب‌ها و خط قرمز‌های ما حفظ شود. ورزشکارانی که هیچ سابقه مدیریتی ندارند این کار را انجام می‌دهند پس توقع می‌رود که مدیران هم این کار را انجام دهند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس