هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با مجله اندیشه پویا، به خاطره‌ای اشاره کرده است که پیش‌تر وزیر امورخارجه اسبق دولت سابق دروغ بودن آن را در رسانه‌ها اعلام کرده بود.

گروه سیاسی مشرق - رسانه‌های مکتوب همواره نقش عمده‌ای در هدایت افکار عمومی و جریان‌سازی رسانه‌ای به عهده دارند که در این بین جایگاه روزنامه‌ها، جایگاه ویژه‌ای است. به همین منظور گروه سیاسی مشرق به تحلیل و بررسی محتوای روزنامه‌های متعلق به جریان اصلاح‌طلب می‌پردازد.
****

بعد از مدت‌ها، زمزمه‌های خبر از «اختلاف» در میان حزب کارگزاران سازندگی، رنگ واقعیت گرفت. محمد هاشمی برخلاف نظر برادرش و «رهبر معنوی» حزب کارگزاران سازندگی روی خوشی به «جبهه» سیاسی نشان نداد و گفتمان «حزبی» را بر «جبهه» سیاسی ترجیح می‌دهد. عضو سابق شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفت‌وگو با روزنامه شرق خبر از «عدم اطلاع» حجت‌الاسلام هاشمی از تصمیم استعفایش داد تا فصل جدیدی از اختلافات و کدورت‌های فامیلی در خانواده هاشمی رفسنجانی باز شود و به تعبیر روزنامه آرمان «زنگ خطر جدی» در سیاست ورزی حزب کارگزاران سازندگی و شاید خانواده سیاسی رییس مجمع تشخیص مصلحت نواخته شود. از سوی دیگر روزنامه اعتماد خبر از آغاز کمیته انتخاباتی كميته انتخابات شوراي مشورتی خاتمی داد که وزرای دولت خاتمی در این کمیته حضور پررنگ و اثرگذاری را ایفا خواهند کرد.

تکرار دوباره خاطره دروغ از هاشمی/ 9 جانشین ضرغامی چه کسانی هستند/ استیلای ندای ایرانیان بر جریانات اصلاح‌طلبروزنامه مردم‌سالاری

ارگان رسمی حزب مردم‌سالاری دوشنبه را با تیتر «همکاری آمریکا با ایران تنها راه مقابله با داعش است» روانه پیشخوان مطبوعات کشور شده است.

· جبهه یا حزب؛ مسئله این نیست!

روزنامه مردم‌سالاری در صفحه سیاسی خود به بررسی پیشنهاد تازه حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی به جریان اصلاحات پرداخته است؛ احسان کيانی در سرمقاله این روزنامه در دو سطح خرد و کلان به ارزیابی امکان وقوعی پیشنهاد هاشمی می‌پردازد و در سطح کلان این موضوع نوشت «پيش‌نياز فعالیت سياسي يک جريان پذيرش رسمي آن از سوي حاکمیت است. بنابراين بايد گفت پيش از آن‌که تشکيل جبهه موحّد يا تأسيس احزاب جديد؛ مورد مناقشه باشد؛ بايد موانع و محدوديت‌هايي را که در سال‌هاي اخير براي ورود رسمي و بی حاشیه به قدرت به وجود آمده، مرتفع نمود. واقعیت آن است که باوجود تلاش‌هايي که برخي از بزرگان نظام براي گذار از شرايط استثنايي سال‌هاي اخير انجام داده‌اند، هنوز هم اين موانع پابرجاست. براي اين مسئله اصلاح‌طلبان بايد با واقع‌بيني و به‌دوراز علايق و پيش‌فرض‌هاي جناحي به آسيب‌شناسي فرآيند فعالیت‌های خود در ده‌ساله اخير بپردازند و با دقّت از اشتباهات گذشته خود درس‌آموزي کرده و متذکّر شوند چرا وقتی‌که قدرت اجرايي را در اختيار داشتند شورا و مجلس را از دست دادند؛ چطور موجب خلق سوم تير 1384 شدند؛ چگونه از مديريت فضاي ملتهب پس از 1388 ناتوان شدند و چرا هنگامی‌که برخي از اصلاح‌طلبان مي‌خواستند با مشارکت گسترده در نهمين انتخابات مجلس، فضاي ديگري را رقم بزنند، با انتخابات قهر کردند که امروز از فرستادن اعضاي خود به دولت موردحمایت خويش بازمانند؟»

تکرار دوباره خاطره دروغ از هاشمی/ 9 جانشین ضرغامی چه کسانی هستند/ استیلای ندای ایرانیان بر جریانات اصلاح‌طلبروزنامه ابتکار

روزنامه ابتکار ‌دوشنبه را به تیترهای «مذاکرات تمدید نمی‌شود» و «اقدام عملی فقط توسط دولت» اختصاص داد؛ این روزنامه در صفحه اول خود به طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مجلس پرداخت و نوشت «نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جريان رسيدگي به جزئيات طرح حمايت از آمران به معروف و ناهيان از منکر مقرر کردند که اقدام عملي در مورد امربه‌معروف و نهي از منکر تنها وظيفه دولت است. وکلاي ملت با تصويب ماده 3 طرح حمايت از آمران به معروف و ناهيان از منکر مصوب کردند که امربه‌معروف و نهي از منکر در اين قانون ناظر به رفتاري است که علني بوده و بدون تجسس مشخص باشد. اين ماده با 145 رأی موافق، 7 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع از مجموع 207 نماينده حاضر به تصويب رسيد. هم‌چنين بر اساس ماده 4 اين طرح که به تصويب نمايندگان رسيد، مراتب امربه‌معروف و نهي از منکر، قلبي، زباني، نوشتاري و اقدام عملي است که مراتب زباني و نوشتاري آن وظيفه آحاد مردم و دولت است و اقدام عملي آن تنها وظيفه دولت است مگر در مواردي که قانون به نحو ديگري تعيين کرده باشد. 153 رأی موافق، 6 رأی مخالف و 11 رأی ممتنع از مجموع 205 نماينده حاضر، اين ماده را به تصويب رساند. البته در جريان رسيدگي به ماده 4 پیشنهاد‌هایی مبني بر حذف کلمه قلبي، زباني و کلمه تنها مطرح شد که با مخالفت نمايندگان تصويب نشد.»

· در جست‌وجوی جانشین عزت

با نزدیک شدن روزهای پایانی دوره 5 ساله رياست عزت‌الله ضرغامي بر سازمان صداوسیما گمانه‌زنی جانشین ایشان در محافل سیاسی افزایش‌یافته است؛ گروه سیاسی ابتکار نیز به بررسی گزینه‌های احتمالی ریاست صداوسیما پرداخته است و معتقد است که مهم‌ترین گزینه‌های جانشینی ضرغامی 9 نفر می‌باشند و درباره آنان نوشت «عبدالرضا رحماني فضلي (معاون امور استان‌هاي صداوسیما در دوره لاريجاني و وزير فعلي کشور)، سيد محمد حسيني (رئيس حوزه رياست صداوسیما در دوره لاريجاني و وزير ارشاد دولت دهم)، غلامعلي حداد عادل (رئيس فرهنگستان زبان و ادب فارسي و نماينده مجلس شوراي اسلامي)، علي دارابي (قائم‌مقام صداوسیما و معاونت سيماي دوره ضرغامي)، حسين محمدي (معاون سياسي صداوسیما در دوره لاريجاني و از اعضاي دفتر مقام معظم رهبري و مجمع تشخيص مصلحت نظام)، محمدحسين صفارهرندي (عضو شوراي سردبيري روزنامه کيهان و وزير ارشاد دولت نهم) و درنهایت علي‌اصغر پورمحمدي (رئيس سابق شبکه سوم سيما و قائم‌مقام وزارت ارشاد دولت دهم) 9 نفري هستند که نامشان تاکنون براي تکيه زدن بر صندلي رياست سازمان صداوسیما مطرح‌شده است. برخي از اين گزینه‌ها زود فراموش شدند و نام برخي هنوز هم براي تصدي اين سمت مطرح است. حسين محمدي و محمد سرافراز دوگزینه‌ای هستند که اين روزها نامشان بيشتر از بقيه شنيده مي‌شود. البته اين روزها نام علي‌اصغر پورمحمدي که زماني مدير شبکه سوم سيما بود هم سر زبان‌ها افتاده است. نبايد فراموش کرد که در زمان پايان رياست علي لاريجاني بر سازمان صداوسیما نيز اگرچه از گزينه‌هاي مختلفي براي رياست بر اين سازمان نام‌برده مي‌شد اما درنهایت صندلي رياست به ضرغامي رسيد که شايد در بين گزينه‌هاي احتمالي مدنظر کمتر گمانه‌زني مي‌شد نامش را ديد. بنابراين بعيد نيست که امسال هم جانشين ضرغامي از خارج از اين ليست بيايد.»

تکرار دوباره خاطره دروغ از هاشمی/ 9 جانشین ضرغامی چه کسانی هستند/ استیلای ندای ایرانیان بر جریانات اصلاح‌طلبروزنامه اعتماد

روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد نیم تای بالای صفحه اول خود را به تیترهای «مأموریت انتخاباتی وزرای خاتمی» و «از وعده‌های تازه دولتی تا گلایه‌های صادراتی» اختصاص داده است.

· دستور انتخاباتی خاتمی به وزرایش

روزنامه اعتماد در صفحه اول خود به بازتاب تصمیم‌گیری سید محمد خاتمی و حامیانش درباره انتخابات آتی مجلس پرداخته است؛ مجتبی حسینی در یادداشت «مأموریت انتخاباتی وزرای خاتمی» ابتدا وضعیت کنونی اصلاحات را حاصل دوراندیشی و تک رأی خاتمی در دوره نهم مجلس می‌داند و سپس پیرامون راهبرد انتخاباتی اصلاحات نوشت «بنا بر اظهارات تعدادي از اعضاي اين شورا، راهبرد انتخاباتي اصلاح‌طلبان برگرفته از نسخه نجات‌بخش و امتحان پس داده انتخابات رياست‌جمهوري است. تنها تفاوت اصلاح‌طلبان پيش از انتخابات رياست‌جمهوري با اصلاح‌طلبان امروز در اين است كه بر ضريب اميدشان افزوده‌شده و همين اميد، بر تحرك و پويايي‌شان براي رسيدن به نقطه مطلوب و مطالبه معلوم افزوده است.» و سپس این‌گونه از اعضای کمیته انتخاباتی نزدیکان خاتمی یادکرد «نخستين گام عملي براي انتخابات مجلس دهم را برداشته باشند. بر اساس تصميم جمعي و موافقت سید محمد خاتمي، موسوي لاري را مسئول انتخاباتي استان‌ها و صفدر حسيني را مسئول هماهنگي با ساير اصلاح‌طلبان كرده‌اند. بر اساس اظهارات محسن رهامي، احمد پورنجاتي و آذر منصوري، تعيين مكانيزم حضور در انتخابات و تشخيص كانديداهاي مؤثر براي قرار دادن در فهرست انتخاباتي از مهم‌ترين مباحث موردبحث اعضاي شوراي هماهنگي اصلاحات در جلسه روز شنبه بوده است.» همچنین حجت‌الاسلام رهامی، عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان درباره راهبرد این جریان سیاسی گفت «بر اساس اين راهبرد شوراي هماهنگي مانند انتخابات شوراي شهر تلاش خواهد كرد تا تصميمات درست و منطبق با مطالبات و دغدغه‌هاي احزاب اصلاح‌طلب، به فهرست واحد و مقتدري دست يابد. كميته انتخابات شوراي هماهنگي اصلاحات متشكل از 18 دبير كل احزاب اصلاح‌طلب است كه اين افراد با آقايان خاتمي، عارف و هاشمي رفسنجاني بر سر چگونگي رسيدن به فهرست واحد انتخاباتي هماهنگي‌هاي لازم را انجام خواهند داد. به‌هرحال طرح برنامه عملي براي انتخابات مجلس هنوز زود است اما از يك‌سو براي تحليل و پيگيري مسائل مربوط به آن و از سوي ديگر براي بررسي و موانعي كه بر سر راه داريم لازم است تا جلسات بيشتري براي رسيدن به استراتژي انتخاباتي صحيح برگزار شود.»

تکرار دوباره خاطره دروغ از هاشمی/ 9 جانشین ضرغامی چه کسانی هستند/ استیلای ندای ایرانیان بر جریانات اصلاح‌طلبروزنامه شرق

روزنامه اصلاح‌طلب شرق تیتر صفحه اول خود را به «نامه وزیر کشور به رییس مجلس» و «چرایی جدایی از کارگزاران» اختصاص داد.

· چرایی جدایی از کارگزاران

بعد از مدت‌ها، زمزمه‌های خبر از «اختلاف» در میان حزب کارگزاران سازندگی، رنگ واقعیت گرفت. محمد هاشمی برخلاف نظر برادرش و «رهبر معنوی» حزب کارگزاران سازندگی روی خوشی به «جبهه» سیاسی ندارد و گفتمان «حزبی» را بر «جبهه» سیاسی ترجیح می‌دهد. روزنامه شرق در گفت‌وگو با این عضو سابق حزب درباره دلیل استعفای خود گفت «آنچه اخیر اتفاق افتاد و به استعفای من منجر شد، ترکیب «شورای مرکزی» جدید بود. بالاخره اشخاصی در این گروه الآن حضور دارند که از بدو تأسیس با کارگزاران نبوده‌اند و در برهه‌های منتقد کارگزاران بوده‌اند» وی سپس پیرامون آگاهی حجت‌الاسلام هاشمی درباره استعفای او گفت «نه من اصلاً با ایشان صحبت نکردم. ایشان حتماً از طریق رسانه‌ها مطلع شده‌اند»

تکرار دوباره خاطره دروغ از هاشمی/ 9 جانشین ضرغامی چه کسانی هستند/ استیلای ندای ایرانیان بر جریانات اصلاح‌طلبروزنامه آرمان

این روزنامه اصلاح‌طلب با تیترهای اصلی «نامه‌های ماندگار در تاریخ» و «باد در بادبان توافق هست ای» رهسپار کیوسک مطبوعات کشور شد.

· تکرار تکذیب «خاطره گویی» هاشمی

حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با ماهنامه اصلاح‌طلب اندیشه پویا از فشار سیاسی به متکی برای اعلام انگشت‌نگاری از آیت‌الله ری‌شهری سخن گفته بود. این بار نیز خاطره گویی هاشمی از سوی نزدیکان متکی تکذیب شد؛ به این نحو که متکی در سال 1390 یک‌بار به اظهارات خلاف واقع هاشمی پاسخ داده بود، وزیر امور خارجه دولت سابق در پاسخ به این خاطره سازی‌ها اظهار داشته بود «این‌جانب در مصاحبه‌ای در جده که خبر آن در تاریخ 16 مرداد 1387 منتشرشده، رفتار نامناسب با نماینده مقام معظم رهبری در جریان سفر به عربستان سعودی و همچنین رفتار ناشایست با زائران ایرانی را غیرقابل‌قبول خوانده و آن را تقبیح کردم افزود: در این خبر که صرفاً بخش مربوط به نماینده محترم رهبری آن در اظهارات اخیر برجسته گردیده است، هیچ صحبتی از بازرسی بدنی وی به میان نیامده است. منوچهر متکی بابیان اینکه هرگز به جناب آقای ری‌شهری نگفته است به خاطر فشار سیاسی چنین مصاحبه‌ای صورت گرفته و این ادعا خلاف حق و انصاف است، افزود: در تبعیت از سیره بزرگان دین، طی سالیان طولانی خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در مسئولیت‌های مختلف هرگز دین خود را برای دنیای دیگران نفروخته‌ام.»

· بازار داغ نامه‌نگاری سیاسی

مطهره شفیعی در صفحه سیاسی خود به نامه‌نگاری‌های سیاسی در روزهای گذشته پرداخته است و از آنان به «نامه‌های تاریخی» تعبیر می‌کند و نوشت «نامه‌ها در تاریخ کشور به‌مثابه رمزگشاهایی برای آیندگان نیز هستند. چنانکه اکنون هم برخی با رجوع به نامه‌های بزرگان گذشته درصدد یافتن حقایقی برای امروزشان هستند. در این مقطع بازهم نامه نوشته می‌شود اما بدون تمبر و پاکت چون مخاطبان برای هم آشنا هستند و هر یک از طرفین بر طبل شفافیت می‌کوبند پس چرا باید محتوای این نامه‌ها پنهان بماند. نامه‌های سرگشاده می‌نویسند و شاید هم پیش از اینکه به اطلاع مخاطب اصلی برسد، با انتشار آن در سایت‌های خبری، دیگران زودتر ازآنچه نگاشته شده، اطلاع پیدا می‌کنند.» و سپس به بیان گزیده‌ای از نامه‌های علی مطهری، صادق زیباکلام و صادق خرازی اشاره می‌کند.

تکرار دوباره خاطره دروغ از هاشمی/ 9 جانشین ضرغامی چه کسانی هستند/ استیلای ندای ایرانیان بر جریانات اصلاح‌طلبروزنامه ایران

روزنامه دولتی ایران با تیترهای اصلی «رکورد زنی در هوای سالم» و «اعلام جزئیات استخدام‌های دولتی» میهمان نگاه خوانندگانش بود.

· ناخرسندی رسانه جبهه پایداری از نحوه انتشار اخبار اسیدپاشی

روزنامه ایران در ستون «دیگه چه خبر» صفحه سیاسی خود به نسبت به رویه خبری سایت منتسب به جبهه پایداری انتقاد کرده است و نوشت «رجا نیوز» رسانه حامی جبهه پایداری در گزارشی اسیدپاشی‌های اصفهان را «پروژه ضدانقلاب» توصیف کرد و در اقدامی معنادار به بازخوانی ضرب‌وجرح آمران به معروف و ناهیان از منکر پرداخت. این سایت با تأیید تلویحی ارتباط اسیدپاشی‌های اصفهان با پوشش و حجاب زنان تأکید کرده: «زنان بدحجاب که عموماً در معرض خطرهای اجتماعی متعددی در جامعه هستند، از سوی اراذل‌واوباشی مورد تعرض قرارگرفته‌اند که جامعه هدف خود را از میان همین افراد وزنان بدحجاب انتخاب می‌کنند اما رسانه‌های جریان ضدانقلاب و برخی محافل خبری داخلی تلاش می‌کنند تا این مسئله را به نیروهای انقلابی نسبت بدهند.» این سایت، رسانه‌ای شدن این رویداد‌ها را کار «رسانه‌های داخلی خاص» و «ضدانقلاب» دانست. همزمان با رجانیوز،عباسعلی منصوری آرانی نماینده کاشان مدعی شد که عاملان اسیدپاشی از طریق سرویس‌های بیگانه و صهیونیستی یاری می‌شوند.»

تکرار دوباره خاطره دروغ از هاشمی/ 9 جانشین ضرغامی چه کسانی هستند/ استیلای ندای ایرانیان بر جریانات اصلاح‌طلبروزنامه آفتاب یزد

روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد با تیتر «مخالفت اقتصاددانان با سرک کشیدن به‌حساب مردم» و «یک زوج موفق» روانه پیشخوان مطبوعات کشور شده است.

· ده سال آینده؛ استیلای ندای ایرانیان بر جریانات اصلاح‌طلب

«ندای ایرانیان» پرهیاهو به میدان سیاست آمد، اما پدران سیاسی آنان طاقت سیاست ورزی فرزندانشان را نداشتند و به‌سرعت آنان را به کناره جاده سیاست برای توقف راهنمایی کردند تا در این چند روز شاهد کم سو شدن فعالیت ندای ایرانیان بشویم. روزنامه آفتاب در صفحه سیاسی خود با سعید نورمحمدی عضو هیئت اجرایی حزب در شرف تأسیس ندای ایرانیان به گفت‌وگو پرداخته است. عضو شورای مشورتی خاتمی در بخشی از گفت‌وگو به آسیب‌شناسی الگوی رفتاری اصلاح‌طلبان می‌پردازد و گفت «باور داریم با این روندی که در جبهه اصلاحات در پیش‌گرفته‌ایم آینده روشنی در برابر اصلاح‌طلبان نخواهند بود. اینکه ما صرفاً به دنبال فرصت‌های انتخاباتی باشیم که برخی از غفلت‌های رقیب استفاده کنیم و بتوانیم مجلس و دولت را به دست بگیریم اسمش اصلاحات نیست. اصلاحات زمانی موفق خواهد بود که در دل جامعه باشد. ما اصلاح‌طلبان در این زمینه خیلی منفعل هستیم. «ندا» از این زاویه متفاوت عمل خواهد کرد که قصد دارد وارد حوزه اجتماعی وزندگی مردم شود. برای همین اولین برنامه‌ای که تصمیم گرفتیم اجرا کنیم راه‌اندازی کمپین آب وزندگی است» وی سپس درباره آینده این تشکل نوپا گفت «پیش‌بینی ما این است که در ده سال آینده گفتمان «ندا» تمامی جریانات اصلاح‌طلب را در بر خواهد گرفت»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 95
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 23
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    صدا و سیما باید به اصلاح طلبان داده شود چون هم در اکثریت هستند و هم وجدان دارند و هم کفایت
  • ناشناس ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    حاج خاطره این روزها فقط خاطره تعریف میکنه حالا راست یا دروغ خدا عالم است .
  • ناشناس ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    چقدر شیشه ها کثیف شده است.
  • ناشناس ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    انشاءالله این زوج خوشبخت که روزنامه آفتاب تیتر زده به پای هم پیر بشن .
  • مرتضیsk ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    یکم بیشتر نوشابه واسه خودتون وآ میکردی ! وجدان و کفایت تو این چندین سال کجا قایم کرده بودین ؟ اکثریت چــی !
  • ناشناس ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    خخخخخخخخخخخخ.
  • ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    البته خدا علام الغيوب است اما در حال حاضر مردم هم می‌دانند که خاطرات حاج آقا هيچکدام حقيقت ندارد.
  • نادر ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    فقط طیف شما مشرق نیوز عزیز راست میگویند ودرست خاطره تعریف میکنند و اصلا دروغ و تاریخ سازی غیر واقعی نمی کنند و فقط هاشمی و اصلاح طلبان این کار را میکنند ولی غلط نیست اینکه گویند کافر همه را به کیش خود پندارد .
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    هفتاد درصد مردم ایران اصلاح طلب هستند تلویزیون باید دست اصلاح طلبان باشه
  • رضا ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    در چند سال گذشته وجدان و کفایت از اصلاح طلبان دیده نشده است . فقط و فقط وطن فروشی کار اصلاح طلبان است .
  • محمد ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    مشرق داری به دولت و کشور ضربه میزنی (با این تیتر زدنهات)ما اصلاح طلب هستیم مردم هم پشت ما هستند
  • 1mard ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    از نوع معکوسش حرف شما درسته
  • يوسف ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    افرين به مشرق كه براي نظرات مخالف كليك مثبت ها رو غيرفعال كرده انگار خودتون هم ميدونيد نظر اكثريت مردم اصلاحطلبانه است٠٠ صداوسيما نميخواد به اصلاحطلبا برسه اقلا بذارن بيان اظهارنظر بكنن نه اينكه تو برنامه شون دو تا اصولگرا بيارن با يك حرف مشخص!!!
  • ریءوار ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    نمی دانم از تخریب چهره هاشمی چی عایدتون میشه؟ مگه هاشمی کم به این مملکت خدمت کرده؟ مگه نه این است که هاشمی حافظه انقلاب هست؟ هاشمی جزء بزرگان ایران زمین هستش و بنظر من با کسی مثل امیر کبیر در تاریخ جاویدان خواهد شد. مشرق لطفن بجای این همه ضربه زدن به هاشمی از خدماتشون هم بگو وگر نه در پیشگاه عدل اللهی باید جوابگو باشید.
  • amir ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    در اینکه اصلاح طلبان وجدان ندارند شک ندارم از اینکه در اکثریت هم هستند شک ندارم اما تاریخ ایران ثابت کرده همیشه اونهایی که در اقلیت اند راست می گفتند نمونه اش آیت الله مدرس در قضیه جمهوریت رضاخانی ، نمونه ی دیگرش شیخ فضل الله نوری در قضیه ی مشروطه ی مشروعه که آخر هم اعدام شد و مشروطه هم شد مشروطه غربی و هزاران مثال دیگر در تاریخ ایران و جهان و اسلام ( در تاریخ اسلام هم امام حسین (ع) ، میثم تمار و .... که در اقلیت بودند و دیگر مردم اکثرا اموی پرست بودند ) ، در مورد کفایت هم که خیلی با کفایت هستند نمونه اش آقای زیباکلام که از هر دشمنی برای ما دشمن تر است . دوست عزیز بی خود زور نزن تاریخ نشون داده اول و آخر حرف شما به کرسی میشینه چون در اکثریت هستید و در اخر نتیجه اش میشه جنگ جهانی اول و دوم و وضعیت کنونی جهان
  • فریاد ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    خدا امواتت رو بیامرزه.
  • ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    توهم زدی بچه!
  • amir ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    من در تاریخ کسی رو به یاد نمی آورم که این همه خاطره داشته باشه . ماشاا... خاطرات هر سال ایشون 700 تا 800 صفحه کتابه که چاپ شده که فکر کنم اگر اینطور پیش بره از سال 40 ما حساب کنیم تا سال 93 میشه حدود 42هزار و 400 صفحه خاطره ، واقعا چشم نخورند حاج آقا برایشان اسفند دود کنید .آقای البرادعی خاطرات زمانی که در سازمان انرژی اتمی کار می کردند منتشر کرده اند شده 500 صفحه بعدا حاجی ما هر روز تازه خاطراتی را به یاد می آورند که خیلی شبیه وقایع حال می باشد ولی مثلا 30 سال پیش اتفاق افتاده و فقط هم برای ایشان اتفاق افتاده و دست بر قضا گره گشای کار ماست
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    جل الخالق چه میشنویم؟ ویژگیها را ببینید: اکثریت!!! وجدان!!! کفایت!!!!!!!
  • رضا ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    چه اصلاح طلب یا اصولگرائی که به هر شکل به وحدت و یکپارچگی مردم وامنیت کشوراسیب برساندنمیگویم خائن ولی .....است
  • سعید ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    به نظر من آقایان حداد عادل و صفارهرندی برای جانشینی گزینه های بهتری هستند حضرت علی خطبه ای داره که دو جملش اندر احوالات هاشمی رفسنجانی هستش: 1- مردی که خدا او را به حال خود گذاشته و از راه راست دور افتاده است دل او شیفته ی بدعت است و مردم را گمراه کرده به فتنه انگیزی می کشاند و راه رستگاری گذشتگان را گم کرده و طرفداران خود و آیندگان را گمراه ساخته است بار گناه دیگران را بر دوش کشیده و گرفتار زشتی های خود نیز می شود و مردی که مجهولاتی به هم بافته و در میان انسانهای نادان امت جایگاهی پیدا کرده است در تاریکی های فتنه فرو رفته و از مشاهده صلح و صفا کور است 2- نادانی است که راه جهالت می پوید کوری است که تاریکی گمشده ی خود را می جوید از روی علم و یقین سخن نمی گوید روایات را بدون آگاهی نقل می کند چون تندبادی که گیاهان خشک را بر باد می دهد روایات را زیر و رو می کند که بی حاصل است
  • محمد ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    امیر فعلا تو از همه دشمن تری صادق زیبا کلام فردی محترم و به اندازه هزار مغز متفکر هسته به خدا قسم جبهه نمیگیرم اما از این حرفت خوشم نیومد تنها از کلمات جناب صادق زیبا کلام خوشم میاد و هچ وقت خسته نمیشم جناب زیباکلام با کلماتش دنیا رو به چالش میکشه زیبا دقیق با سند واقعیت رو در کلمات زیباکلام میبینم اینم بگم اندازه هزاربرابر روشنفکران عزیزمان متفکر تر هستند و تا الان تمام پیش بینیها و حرفایشان نه دروغ بوده و نه اشتباه زنده باد زیباکلام
  • محمد ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    با این حرفت پاسخی ندهم بهتر است با این کلماتی به کار بردی فهمیدم چه شخصیتی داری گلم اما ازینکه نظرم رو تاید کردید متشکرم
  • محمد ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    راستی سنمم بگم انقد هسته که شعورم بکشه چجوری جواب منتقدینم رو بدم فکر کنم جنابعالی یکم زیادی توهم زدی یک ساعت بیام نت توانایی هزار برابر کارهایی که ذهنتم خطور نکنه میتونم انجام بدم بای
  • ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    روحانی که میگه 95 درصد، شما 70 درصد... کی به کیه... شما بگو 100 درصد. مهم اینه که تلویزیون دست اصلاحطلب جماعت نیوفته. حالا هی بسوزید!
  • امیرسجاد ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    اصلاح طلبان یه چیز مهم ندارن اونم دین هستش
  • محمد ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    مشرق(اونی که نظرها رو تاید میکنه)خدا خیرتون بده که همه جور نظریرو تاید یکنی خوشم اومد ازت I Love You Mashreq
  • داریوش ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    اصلاح طلبان در شرایط فعلی در موضع برتری هستند... چون بخش بیشتری از دولت دراختیارشان است. باید دید چه می شود!!!
  • بهزاد ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    ههههههههههههههههه خدا خیرت بده روحمون و شاد کردی با جکی که گفتی...
  • ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    احسنت... اگه یه کمی به اوضاع مادی و وضع خانوادگی و غرور و تکبر اولاد ایشون نظر بندازید اینکه حتی یک بار هم نشده ایشون آقازاده هاشون رو سرزنش کنن و ساده زیستی رو بهشون حکم کنن (مثل اکثریت مردم که ولی نعمت این آقایون هستن و اونا بودن که انقلاب کردن و زحمت کشیدن و شهید دادن نه این آقایون ) واقعا میشه فهمید ایسون انسان مومن انقلابی هستند. فقط یه مقایسه بین خانواده امام خامنه ای و ایشون خیلی چیزها رو اثبات میکنه ... خدا آخر عاقبت هممونو بخیر کنه.انشاالله...
  • ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    هزاران لایک
  • رضا ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    بعضی آدمایی که معمولا در جامعه دیده میشوند زیاد حرف میزنند و مردم را سرگرم و از خنده روده بر می‌کنند. و بعضی از خاطره‌ها را آنقدر پرورش می‌دهند و توهم می‌زنند که اصل ماجرا گم می شود!
  • ناشناس ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    صدا و سیما به فمرتاج خانوم داده بشه بهتره تا به اصلاح طلبان
  • قمر تاج خانوم ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    نادر جون قربونت بشم ننه چند تا از خاطره هایی که مشرق گفته بگو ننه تا من هم بدونم
  • چراغعلی ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    ترشی بادمجون زیاد خوردی رو دل کردی
  • چراعغلی ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    وهابی ها و بهایی ها خودشون را اصلاح طلب میدونند و مدعی هستند برای اصلاح مذهب شیعه و سنی دارند فعالیت میکنند
  • نوروز سبیل ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    خطرناکه مواظب باش محمد جان
  • تقی ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    جان ننه ات راست میگی؟
  • سوفیا لوره ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    عجب حرفی میزنی کی این بابا را تخریب کرده ,خودش با خاطره گویی و پیش گویی خودشو ضایع کرده
  • چراغعلی ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    عجب رویی داره این بابا چهاربارخاطره اش تکذیب شده باز دست بر نمیداره
  • چراغعلی ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    جمله اول که گفتی درست و متین ولی جمله دومت جای خیلی شک داره جون اگر اصلاح طلب ها در اکثریت بودند نباید عارف اوت زده میشد حناب امیر خان
  • ناشناس2 ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    ناشناس نا آگاه چه کسی بتو گفته اصلاح طلبان در اکثریت هست مگر در راهپیمایی 9 دی عکس آن را ندیدی . وجدان که چه عرض کنم غلظت آن رادر فتنه 88 مشاهد کردیم وکفایت شان هم در دولت خاتمی دیدیم نه در سیاست داخلی چیزی از پیشرفت اقتصادی مشاهده کردیم ونه در سیاست خارجی .که هم محور شرارت شدیم و هم غنی سازی را از دست دادیم واما مجلس ششم که اصلاح طلبان قبضه کرده بود هم و غمشان دوتا موضوع غیر قانونی بود که نتوانستند آن را تصویب کنند در دوران مسئولیتشان عوض اینکه بفکر پیشرفت اقتصاد کشور باشند یا تحصن میکردند یا مسافرت به دبی ویونان میرفتند
  • مهران ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    آقای محمد تو هر چقدر زیبا کلام رادوست داری دوست داشته باش چون تو به آن صورت به حرف های اختلاف افکنانه وطرفداری از غرب اورا درک نمی کنی لذا دیگران که بینش وبصیرت بیشتر دارند مجبور نیستند اظهاران مغلطه اورا قبول کنند
  • ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    سه تا دروغ تو یه جمله !؟ البته از اقلیت بی وجدان بی کفایت افساد طلب انتظار دیگه ای هم نمیره !
  • ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    مردم ما حزبی نیستن اگه اصلاح طلب بودن که 84 به احمدی نژاد رای نمیدادن و 88 واقعیت اینه که اکثریت مردم ما جزء هیچ جناحی نیستن و طرفداران دو جناح در اقلیتن
  • ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    نکنه محمد خاتمی باشی اومدی اینجا کامنت میذاری ؟ راستشو بگو به کسی نمیگیم !
  • صمد ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    تو فعلا بفکر نوکری آمریکا باش تا اموراتت بگذرد
  • محمد2 ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    محمد خواب هستی یا در توهم بسر میبری
  • حق گو ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    چرا دروغ می بافی آخه ؟ شما هر جا که مخالف نظرتون باشه تقلب میشه اصلاحاتی های متوهم دروغگو ! توهم سرانتون به شمام سرایت کرده مثل اینکه
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    بزرگترین خدمتش حمایت از بچه هاشه هموطن هم نژاد !
  • ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    منم موافقم به خصوص صفارهرندی
  • جعفر ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    احسن آقا سعید مطلبی زیبا ودرستی وبجااز آقا مولایمان حضرت علی (ع) ادا کردی کلام حضرت علی(ع) مناسب هر زمان است
  • ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    وجدان؟! منظورتون اتش زدن مسجده دیگه؟
  • ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    مگر چهره ای هم برای هاشمی باقی مونده که بخواد خراب بشه؟!
  • قریشی ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    منبع آمار رو اعلام بفرمائید!!! هفتاد درصد!...بیش از شصت درصد به آمارت آب بستی!
  • قریشی ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
    0 0
    تو جیب جا میشه؟ جونداره؟ توی هر خونه پیدا میشه؟...
  • ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    من هر وقت بخواهم ببینم که ویروس کش کامپیوترم خوب کار میکنه یا نه . سایت مشرق نیوز و کیهان را باز میکنم تا با ویروس ها و کرم ها و سایر جانورانی که در این سایت ها وجود دارد ویروس کش را تست بکنم . البته بعضی اوقات مقدار ویروس های این سایت ها آنقدر زیاد است که ویروس کش هنگ میکند ! راستی امروز میخواهید روی کدام دختر بخت برگشته اسید بریزید ؟
  • ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    مشرق جان! لااقل می خواهی از قول دولتی ها یادداشت بگذاری، یک جوری بگذار که دم خروس از توش پیدا نباشه! تابلو تابلوه که این نوشته را برای القای مطلبی گذاشته ای!!!
  • ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    هر کس انسان دورنگر و منظمی باشد، وقایع هر روز خودش را یادداشت می کند
  • ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    عجب رویی دارند رسانه هایی که هی خاطره های هاشمی را تکذیب می کنند و چند روز بعد، تکذیب این تکذیبیه ها در می آد ، ... و منتشر نمی کنند!
  • ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    مگر اینکه پیروان سید علی مرده باشند که اصلاح طلبان همه کاره شوند اینم که می بینید بعضی جاها هستن به خاطر حفظ نظامه والا دو دقیقه ای جمعشون میکنیم /کسی از اصلاح طلبان حمایت می کنه که با خدا مخالفت می کنه غیر از این نیست اگر اطلاعاتتون زیاد باشه اما اگر بی مطالعه وآگاهی حرفی بزنی بیهوده گوییبیش نیستی/یا حق
  • ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    هاشمی دروغگو نیست مشرق شما دروغگو هستین
  • محسن ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    الان دعوا سر اصلاح طلبا با اصول گراهاست یا خدمت به مردم و دینداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟ روز قیامت معلوم میشه.
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    ناشناس 06:27 سعی کن قرصاتو سر وقت بخوری تا اینجوری پرت و پلا نگی در مورد اسید : کافر همه را به کیش خود پندارد اینکارا فقط از افساد طلبای توطئه گر جیره خورار آمریکا برمیاد !
  • ناشناس ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    تو بهتره بروی فرارو و انتخاب تا با جانوران موذی و کرم های آنها تغذیه بشی .
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    وقتی پای روحانیون را اره میکردن شماها کجا بودید.امام (ره) .هاشمی خیلی برای نظام و انقلاب زحمت کشیده واز ذخیره های انقلابه نباید اینجوری به او جفا بشه خداوند کسانی را که بین مردم اختلاف افکنی میکنند لعنت کند انشالله
  • ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    مگه داعش فرق ویروس با بقیه چیزها رو می‌فهمه؟! جابه‌جا گرفتی ویروس اون چیزهایی هست که توی فکرته! به ویروس کش برای مغزت نصب کن که بد جوری آلوده شده!
  • افشین تهران ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    تا سرعت فساد در جامعه بیشتر بشه؟خواب دیدی خیر است از کدام اکثریت حرف میزنی؟چهرتا رای دادیم تا وضعمون خوب بشه که نشد حالا ظرفیت نشون بدین اینقدر اکثریت نکنید که بعد خراب بشین.
  • افشین تهران ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    اشتباه کردید 99.9از نظر شما افساد طلبند!!!!!!!!سال 88هم همینطوری پیروز انتخابات شدید؟توهم شیشه هم اینجوری کار ساز نیست.
  • افشین تهران ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    اسراییل هم به افساد طلبان دل داده و بهایی ها و وهابیها هم گه با اینها رفیقند و خود را جزو اینها میدانند و مانده داعش که اعلام کنه شاخه ای از اصلاحاته.
  • افشین تهران ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    مردم رومانی رو میگی یا ایران.اگه مردی با پرچم تقلبی نیا.
  • افشین تهران ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    چقدر بدبخت هستید که وقتی کم میارید شروع به دروغ گویی میکنید و حرکات زنجیره ای ها رو به دیگران نسبت میدید و اما صدا و سیما ارث پدر کسی نیست و رهبری هر کسی رو که صلاح بدونن تعیین میکنن و نیاز به نظر شما افساد طلبان و حتی دیگران هم نیست.
  • افشین تهران ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    مسیر انقلاب و کشور رو تغییر دادن و از دوران سازندگی بود که اشرافیگری و اقازاده پروری و رانتخواری باب شد .میگی نه منصفانه برو بررسی کن و بعد با مردی مثل امیر کبیر مقایسه کن.یه حالی هم به کرسنت و استات ویل بدی بد نیست.
  • افشین تهران ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    این خاطرات زده رو دست داستانهای هزارو یکشب.
  • افشین تهران ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    کاملا درسته.
  • افشین تهران ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    با اینکه بعضی وقتها باشما کل دارم ولی کاملا درست گفتی افرین و احسن با این کلامی که از مولا علی ع اوردی.
  • افشین تهران ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    1دولت یکی از قوا در کشور هست2در کابینه اصولگرایان هم حضور دارند 3برتری با کسی هست که مردم با اون باشن که بعد از رویداد کمدی سبد کالا باید دید که چقدر از این مردم فهمیدن که اشتباه کردن.
  • افشین تهران ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    اصلا این خاطره ها به چه درد مردم میخوره؟تورم رو پایین میاره رکود رو میشکنه و یا پرونده کرسنت را از یاد میبره؟
  • افشین تهران ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    منهم هر وقت یه افساد طلب رو میبینم فورا یاد لاشخورهای افریقا میفتم و بجای رفتن به باغ وحش سری به زنجیره ایها میزنم .راستی امروز میخواهید چه غلطی بکنید وبه گردن دیگران بیندازید؟خاک بر سرت که با پرچم امارات اومدی .کشور قحط بود بدبخت از کدخدا رسیدید به ملخ خورها.
  • ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    امام فرمودند : ملاک حال فعلی افراده ما منکر سوابق مثبتش نیستیم اما دلیل نمیشه که انحرافاتو نبینیم ! هر کی راه درست رو بره کاری نداریم بهش اما اگه راهشو اشتباه بره تایید نمیکنیم تذکر میدیم !
  • ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    ببند دهنتو خفه مون کرد...!
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    این آخری رو فکر کنم جهت اطلاع خودتون گفتید!!! :)))
  • ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    امام خمینی قدس سره: ملاک در مورد وضعیت هر شخص، حال فعلی اوست!
  • سلمان ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    ملاک خوبی اشخاص زمان حال انهاست (امام رحمه الله علیه)
  • ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    زمان اصلاحات بدترین توهینها به آقای هاشمی شد اکبرشاه را عمه من میگفت؟ عالیجناب سرخپوش را چه کسانی به ایشان میگفتند؟
  • ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    ببخشيد که اسقف اعظمتون در روزنامه کيهانتون گفته بود سوابق مبارزاتي من رو از آقاي هاشمي بپرسيد
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    افشين از دهات ببند دهنتو
  • پژمان ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    فقط باید گوش به فرمان رهبرمان باشیم و در این روزهای حساس که منافقهای داعشی درحال قتل مردم هستن،اگه اقا کم جهاد دهد سرهای برییدهشان را پیشگش حضرت زینب میبریم
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    اصلاح طلب و یا اصول گرا باید هدفش اسلام و انقلاب باشد ولا غیر قرب الله بابد مانند علی ع در جنگ خندق باشد
  • سیدقاسم ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    این جمله فقط به درد دروغ سیزده میخوره
  • علی ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    شما چرا به رایی که اوردید دقت نمیکنید
  • محمد ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    اینا که گفتی داستان یه فیلم علمی تخیلیه ؟؟!!
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    احســـــــــــــــــــنت!
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    از اصول گرایان خوشم نمی اید...اما... از اصلاح طلبان (یا شایدم اصلاح طالبان!) حالم به هم میخورد!!!!!
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
    0 0
    " امام خمینی قدس سره: ملاک در مورد وضعیت هر شخص، حال فعلی اوست! " .. اگر جامعه معنی این جمله را بفهمد ان روز، زمان ظهور خواهد بود !!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس