کد خبر 355251
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

در اتفاقی قابل‌پیش‌بینی باشگاه پرسپولیس با اسپانسر این باشگاه قطع همکاری کرد و باید دید موضع وزارت ورزش در این باره چه خواهد بود.

به گزارش مشرق، بالاخره باشگاه پرسپولیس در اتفاقی قابل پیش‌بینی با اسپانسر و بهره‌بردار این باشگاه قطع همکاری کرد تا مشکلات سرخ‌پوشان بیش از پیش شود.

از همان ابتدای فصل مشخص بود که پرسپولیس با این اسپانسر نمی‌تواند کار کند چرا که بارها در موارد مختلف این دو گروه با هم به مشکل خوردند و حتی در مواقعی صحبت از قطع همکاری پرسپولیس و بهنام‌پیشروی کیش به گوش رسید اما امروز بالاخره به صورت رسمی این مسئله اعلام شد آنهم یک روز پس از اینکه بنرهای این برند از ورشگاه درفشی‌فر جمع‌آوری گردید.

در حالی که پیش از شروع فصل و در زمان انتخاب اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس صحبت از این بود که با این نفرات جدید این باشگاه دیگر به مشکل نمی‌خورد و در راستای خصوصی‌سازی فعالیت خواهد کرد اما چالش‌ها از همان زمان شروع شد و سیاسی و رحیمی با اسپانسر که بهره‌بردار پرسپولیس هم به حساب می‌آمد به مشکل خوردند. حتی زمانی که علی دایی و رحیمی از پرسپولیس کنار گذاشته شدند باز هم پای این اسپانسر به میان آمد و اعلام شد که خواسته آنها بوده که کادر فنی و مدیریت تغییر کند تا آنها به پرسپولیس پول تزریق کنند اما این اتفاق رخ داد آنهم در حالی که مسئولان بهنام پیشروی کیش اعلام کردند از این موارد بی‌اطلاع هستند.

این مسئله یک بار دیگر نشان داد که در پرسپولیس همه موارد قائم به فرد است و این سیاسی است که یک تنه درباره همه موارد تصمیم‌گیری می‌کند و نظر می‌دهد و مشخص نیست در این میان نقش اعضای هیأت مدیره چیست آنهم در حالی که در ظاهر عنوان شده بود وزارت ورزش خواستار همکاری پرسپولیس با این برند تجاری است اما در عمل دیدیم که زور سیاسی به این تصمیم وزارت ورزش هم چربید و حالا او که هفته گذشته در نشست خبری‌اش اعلام کرد که اگر لازم باشد تا پایان فصل خودش هزینه‌های پرسپولیس را می‌دهد به این خواسته‌اش رسید و باید خودش تقبل کننده هزینه‌های مالی این باشگاه در راستای خصوصی‌شدن باشد. هر چند با این شرایط به نظر نمی‌رسد پرسپولیس باز هم برای خصوصی‌شدن آماده باشد چرا که کوهی از مشکلات مالی به بدهی‌های این باشگاه اضافه شده است. به طوریکه اسپانسر بالغ بر 12 میلیارد تومان برای پرسپولیس هزینه کرده که این مبلغ هم به بدهی‌های سرسام‌آور سرخ‌پوشان که به گفته رحیمی مدیرعامل سابق این تیم که بالغ بر 100 میلیارد تومان است اضافه خواهد شد.

با این شرایط مشخص نیست که موضع وزارت ورزش چه خواهد بود؛ آیا باز هم حامی سیاسی خواهند بود و از این تصمیم رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس حمایت می‌کنند و یا مقابل تصمیماتی که باعث به قهقرا بردن پرسپولیس می‌شود، خواهند ایستاد؟
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس