کد خبر 352038
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

سرمربی تیم ملی ایران از همتایش در تیم پرتغال حمایت کرد و عنوان کرد: پرتغال به یورو 2016 صعود خواهد کرد.

به گزارش مشرق، نمایش ضعیف پرتغال در جام جهانی و انتخابی یورو 2016 باعث شد مسئولان فدراسیون این کشور فرناندو سانتوس را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کنند.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران که در حال حاضر در اردوی پرتغال حضور دارد، درباره انتخاب سانتوس به عنوان سرمربی جدید پرتغال، گفت: پرتغال در حال حاضر شرایط خوبی دارد. سانتوس مربی بسیار خوبی است و خودش را در یونان اثبات کرده و در حال حاضر نیاز به اثبات خود ندارد. من خیلی سانتوس را دوست دارم و مطمئنم که او در پرتغال موفق می‌شود. همیشه برای ما مربیان قرارداد بستن با یک تیم روز خوب و خوشحال کننده‌ای است و رفتن از آن ناراحت کننده است.

کی‌روش درباره دعوت از ریکاردو کاروالیو و جیمز به تیم ملی پرتغال، گفت: این‌ها انتخاب مربی است و حتما دلایلی داشته که کاروالیو و جیمز به تیم ملی دعوت شده‌اند. آنچه مردم باید بدانند این است که بدون چنین چیزهایی فوتبال آینده‌ای نخواهد داشت. سانتوس به خوبی می‌داند که چه انتظاراتی از او می‌رود. با توجه به تجربه‌ای که سانتوس دارد می‌داند که در این مقطع تنها پیروزی باید برایش مهم باشد تا بتواند آینده را تضمین کند.

سرمربی پرتغالی ایران درباره شانس صعود پرتغال به یورو 2016 ، گفت: رقابت‌های یورو 2016 با حضور 24 تیم برگزار می‌شود و این شانس تیم پرتغال را بیشتر از قبل کرده است. شکی ندارم که پرتغال به یورو 2016 صعود می‌کند. الان بازیکنان پرتغال خیلی با هم متحد هستند و می‌دانم که برایشان صعود به یورو 2016 اهمیت زیادی دارد.

کارلوس کی‌روش که با تیم ملی ایران نمایش خوبی در جام جهانی برزیل داشت، در حال آماده کردن این تیم برای جام ملت‌های آسیا است که در ژانویه 2015 در استرلیا برگزار می‌شود.

تیم ملی ایران قرار است تا دهم اکتبر در پرتغال بماند و چند دیدار دوستانه نیز برگزار کند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس