کد خبر 351975
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹

هافبک پیشین شیاطین سرخ از اینکه از سرمربی پیشین منچستریونایتد و دستیار پرتغالی‌اش عذرخواهی کرده، ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش مشرق، روی کین در کتاب جدید خود با نام «نیمه دوم» با فاش کردن علت جدایی‌اش از منچستریونایتد در سال 2005 به خاطر درگیری با کارلوس کی‌روش در اردوی شیاطین سرخ در منطقه آلگارو پرتغال، گفت: کی‌روش کنار شانه‌هایم ایستاده بود و نمی‌دانم که چطور شد او را زدم. ما در ویلایی در پرتغال بودیم، کارلوس در تمرینات با من رفتار خوبی نداشت. او نزد من آمد و صحبت از وفاداری کرد که من هم در جواب گفتم تو دیگر از وفاداری صحبت نکن کارلوس! آیا تو نبودی که به خاطر رئال‌مادرید اولدترافورد را ترک کردی؟ پس تو یکی دیگر در مورد وفاداری با من صحبت نکن. من فرصت این را داشتم تا به بایرن‌مونیخ و یوونتوس بروم ولی نرفتم.
سپس فرگوسن وارد جر و بحث ما شد و گفت: کافی  است دیگر. من هم در جواب گفتم: تو هم همین‌طور پیرمرد دهاتی! هر بلایی که سر شما بیاوریم کم است پیرمرد دهاتی! ما باید پی تیم‌های دیگر می‌رفتیم که این حرف‌ها را نمی‌شنیدیم.

غائله به همان‌جا ختم شد و پس از مدت کوتاهی پس از اینکه این هافبک ایرلندی از فرگوسن و کی‌روش عذرخواهی کرد منچستریونایتد را ترک و به سلتیک اسکاتلند پیوست.

ستاره پیشین خط میانی سرخپوشان منچستر در خصوص عذرخواهی‌اش از سرمربی وقت شیاطین سرخ و دستیارش هم گفت: حالا به نوعی آرزو دارم که ای کاش از فرگوسن و کی‌روش عذرخواهی نمی‌کردم. پس از آن موضوع خیلی با خودم کلنجار رفتم و مطمئن نبودم که چرا منِ لعنتی بابت کارم عذرخواهی کردم. من فقط می‌خواستم کار درست را انجام بدهم و تنها به خاطر اتفاقی که افتاد معذرت خواهی کردم نه به خاطر رفتارم و این 2 با هم متفاوت هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس